Whiteshit Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Ukens bilder på nrk.no Var et par sære bilder, men også noken mektige spør du meg. Likte det bildet med army-boots Endret 20. mars 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Dette lukter stenging, hvis du ikke fikser linken. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Fungerer her...hm.. http://www6.nrk.no/galleri/bildegalleri.ph...=utenriks&h=650 Dette _var_ iallefall linken for noken timer siden.. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 NRK er litt sære. Viss du har popup-filter eller noko, er det ikkje sikkert lenkja verkar som ho skal. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Ukens bilder på nrk.no Var et par sære bilder, men også noken mektige spør du meg. Likte det bildet med army-boots Jeg kan ikke se linkteksten eller noe...men ved å ta quote, så fikk jeg se linken: "http://www6.nrk.no/galleri/bildegalleri.php?dir=uke12&banner=utenriks&h=650" Det som er snodig, er at når jeg prøver å lage link med den adressa selv, så blir det blankt, slik som på ditt innlegg. NRK har ugler i mosen... EDIT: Linken fungerer ikke uansett, IE står bare å loader i evigheter... Endret 19. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Akk...var noken stilige bilder der...jaja..."stenger" heile greia... Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Lenkja di fungerte strålande i Opera. Du kan jo prøva denne, som er direktelenkje til det første biletet: http://www6.nrk.no/galleri/bildegalleri_po...=utenriks&img=1 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Funka ikke nei. Gir ganske f i de bildene nå tror jeg. Vel, kanskje ikke, kan ikke noe laste de opp, og legge de ut i tråden? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Sri Lanka: Barn som har mistet foreldrene sine i striden på Sri Lanka havner ofte på Gurukulam barnehjem (foto: Ap/Scanpix). USA: 560 par millitærstøvler for å markere antallet drepte amerikanske soldater i Irak (foto: AFP/Scanpix). Kina: 8 uker gammel hvit tiger i Guangzhou provinsen(foto: Reuters/Scanpix). Nepal, Mount Everest: Maoistiske opprørere truer turist/trekkingnæringen i fattige Nepal (foto: Reuters/Scanpix). Spania: Farlig nær (foto: Reuters/Scanpix). Spania: Takk for seg! (foto: AP/Scanpix). Brasil: Ring ring....i byen Primavera do Leste (foto: Reuters/Scanpix). Håper doke ser bilda no iallfall. Har prøvd å legge alle bilda inn på forumet no. Edit: la ved teksten i tillegg Endret 20. mars 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Fjotter Linken fører til en side som åpner et popup-vindu! Bildene er ikke halvparten så bra uten teksten. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe, bra! Likte den siste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå