tommyt Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei igjen Finnes det hvit nettverkskabel? Skal legge den opp ei trapp og det blir veldig stygt med den gråe med bokstaver som er vanlig. Trenger opp til 10 meter. Håper på raskt og positivt svar MVH Tommyt Lenke til kommentar
magikern Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 mener å huske at mpx.no fører det... ihvertfall ditt spørsmål så er svaret Ja det finnes... Lenke til kommentar
jornilse Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg vet at Bravida ofte bruker en hvit cat5 kabel med lys gul skrift på når de er ute for å installere telefoner i de tusen hjem, og hvis du samtidig passer på å vende skriften inn mot veggen så syns det aldri... -- Jørn O.Nilsen Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tråden er riktignok eldgammel, men den dukka opp da jeg søkte etter hvit nettverkskabel. Siden jeg helt sikkert ikke er siste som vil være på jakt etter dette legger jeg inn en link til et sted som har hvit cat5e kabel. Håper det er til hjelp for evt andre som er på jakt etter det samme Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 synest 7kr meteren grenser til ran Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har sett hvite kabler på Clas Ohlson Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jo men problemet er at de har den grå skriften med kabelinfo hver 20cm langs hele kabelen, installasjonskabelen til draka har ikke noe skrift. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har selv kjøpt den kabelen på Clas Ohlson og den fungerer fint den, men som nevnt så har den en påskrift hele veien. Jeg har lagt min i en sånn "klemme-kanal" og passa på at skrifta ikke er synlig noe sted, så det går bra. Problemet er at den på CO er 25m (lengste) med plugger. Dersom du da trenger 2 kabler på 13m så må du kjøpe 2. Da blir det mye kabel "til overs". Personlig skulle jeg hatt en trommel og klippet til en kabel i den lengden jeg ønsket, uten "waste" Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) kontakter du draka direkte selger de hvit kabel uten påtrykk på 500meters ruller, men spørs om du trenger så mye da. amentio tar 1242kr for en 305meters cat6 installasjonskabel boks, står ikke noe om farge men vil anta den er hvit Endret 14. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Regner med at tommyt blir kjempefornøyd når han får løst problemet sitt etter 5 år uten nett Lenke til kommentar
skrudd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg ville ha sjekket Elfa også. De pleier å ha det meste https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/start.do Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Regner med at tommyt blir kjempefornøyd når han får løst problemet sitt etter 5 år uten nett på den positive siden slipper han oppgraderingen fra 100mbit til gbit siden han ventet så lenge! Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) amentio tar 1242kr for en 305meters cat6 installasjonskabel boks, står ikke noe om farge men vil anta den er hvit Sendte en mail til Amentio og spurte jeg. Fikk til svar at de trodde den var grå, men at dersom jeg var på jakt etter hvit så hadde de denne. Edit: Har sendt ny mail for å få klarhet i om den er hvit eller ikke. Endret 16. april 2009 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå