Qwark Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har kjøpt meg en Glacialteck Silent Breeze 462II vifte, men etter instalasjon av denne på en 1400 athlon prossesor så piper det som f.. og eg får feilmld cpufan not running, shut down Y/N. Men vifta går og i biosen står det cpufan 0 rpm. cpu tempen er i følge bios 45 grader etter at den har vært på i 5min. Er det på noen måte mulig å disable test av cpufan eller få denne registrert at den går i bios, ? Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har du kobla rpm kabelen til hovedkortet? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 HAr kobla til den eneste kabelen som var der og det var den strømkabelen med 3 ledninger på en plugg. Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har du prøvd med en anna vifte? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Da har eg testa 2 andre vifter, Test 1. gammle vifta som sto på, dfa funka alt bare fint igjen Test 2 . kjøpte 2 Glacialteck Silent Breeze 462II vifter en til dama sin pc og en til min, da eg koblet til den andre nye vifta blei det bråk igjen, får samme at cpufan not running. så det kan virke som at hovedkortet hennes( da det e dama sin pc som eg driver å sette ny vifte i nå) ikke takler nye vifter???? Endret 19. mars 2004 av Qwark Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan kanskje hende at pulsgiveren i vifta er ødelagt, men uansett er det vel ikke et så altfor stort problem? Får samme "feilmelding" på mitt med vannkjøling også, men da bare går du i BIOS og deaktiverer CPU-FAN CHECK (eller noe såntno) Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Prøvde å deaktivere cpufan chec med min ikke lov EDIT: fikk lov alikavel, måtte bruke page up eller down Endret 19. mars 2004 av Qwark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå