Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei... Lurer litt på å kjøpe meg SE P800 nå som jeg har solgt min gamle nokia 3300, men jeg lurer på om det kommer noen nye mobiler som er overlegen P800 til ca. samme pris. Regner egentlig ikke med det, men er ikke godt å vite... Så, tror dere P800 er et godt kjøp nå?? En ting jeg lurer på om P800: Har sett at den "bare" har 4000 fargers skjerm, er den dårlig i forhold til t610, samsung e700 o.l?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er mange som har P800 som er fornøyde, fordi den er ganske mye annerledes enn en "normal" mobil feks 3300. Selvfølgelig holder den mål ennå! Selv om det er mindre farger på denne enn en SE T610 så betyr det ikke at skjermen nødvendigvis er dårligere, ja det er færre farger, men bildene blir større og overraskende bra har jeg lagt merke til... Det er jo også touchscreen på den. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Ja, jeg regnet ikke med at fargene hadde så mye å si, men jeg vet ikke alt for mye om skjermer... Det er TFT-skjerm i P800, sant?? Det skal jo være overlegent skjermen til f.eks t610 Bare å komme med flere kommentarer Lenke til kommentar
thom Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg kjøpte P800 for cirka tre uker siden og er veldig fornøyd. jeg har ikke sammenlignet skjermen med andre mobiler men jeg syns den er bra. Holder lenge for meg. Ja det er TFT Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg kjøpte min i Januar. 12.Januar trur jeg.. aldri vært mer fornøyd noensinne, og den kan jo gjøre nesten alt alle andre mobiler kan. Symbian vettu... Men for deg og alle andre som er litt i tvil, stikk ned i den lokale sjappa og prøv mobilen selv...Og virker touchscreen vrient og skrive på, prøv igjen... Fortsatt ikke bra, prøv enda en gang og fortsett til du liker det.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har hatt mobilen siden august nå, og må si at den er konge. Alle mulighetene, Symbian, stor skjerm (med litt få farger, om du skal se på bilder...), masse utstyr i pakka (datakabel, headsett, 16MB minnekort++). Et godt kjøp, da den også ligger i et fint prisleie for tiden..! (Min er forresten til salgs, da jeg ikke har bruk for en sånn telefon egentlig...) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tja, det vil jeg si er et godt kjøp. bare tenk på alt du får igjen. Og du får den ganske billig brukt for tiden. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Til den prisen er den overlegen over alt annet! Fargene har ikke såå mye å si, så lenge det er bra oppløsning på skjermen! Jeg har bare prøvd den i en dag, men det var nesten som jeg ville bytte min 6600 inn i den med en gang, for jeg syntes touch screen var helt supert! Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 ...Har lagt merke til SE K700 nå, noen som vet når den kommer og pris?? Den ser jo bedre ut enn P800 på alle områder bortsett fra minne, Symbian og kanskje pris? Hvis K700 er billigere, tror dere den er et bedre kjøp? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) P800 er en kjempetelefon Hatt min ca en måned nå. Men man må nesten kjøpe 128 mb minnekort til den Du kan trygt kjøpe den. Eneste er at det er en god del feil på telefonene. EDIT: Hører denne posten hjemme i Symbianforumet? Ikke for og leke moddis, bare lurer. Endret 19. mars 2004 av ingar Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Kanskje den hører hjemme i Symbian-forumet... Er jo flere som svarer her da, på mobiltelefoner generelt, men hvis en moderator gidder kan han jo flytte den. Noen som har mer info om K700?? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sony Ericsson sin side kanskje? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 P800 har alltid vært et godt kjøp. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Har vært på SE.com allerede da... Lurte mer på når den kom og pris og sånn Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kan du ikke søke litt selv da? Ta et kjapt søk på GOOGLE så finner man fort det man trenger. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Denne posten hører ikke under Symbian-forumet. Det er jo snakk om kjøp av ny mobiltelefon, ikke diskutering av symbian-software osv. Uansett, P800 er sikkert en fin telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå