Gå til innhold

Dell I8600 problem

Anbefalte innlegg

Hei

Prøver å få installert "Billion USB Tiny ISDN TA ISDN adapter" kjøpt på PCutstyr.no, resultat: Bluescreen når jeg installerer driverene.

Har prøvd å laste ned nye drivere det hjalp ikke.

Når jeg prøver å installere på min stasjonære pc så funker den uten problemer.

Kan det være et problem at den trekker strøm fra usb kontakten?

Har sjekka rundt på nettet om det er noen med samme problem, på dell sitt forum er det også noen med samme problem men finner ingen løsning...

Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Prøver å få installert "Billion USB Tiny ISDN TA ISDN adapter" kjøpt på PCutstyr.no, resultat: Bluescreen når jeg installerer driverene.

Har prøvd å laste ned nye drivere det hjalp ikke.

Når jeg prøver å installere på min stasjonære pc så funker den uten problemer.

Kan det være et problem at den trekker strøm fra usb kontakten?

Har sjekka rundt på nettet om det er noen med samme problem, på dell sitt forum er det også noen med samme problem men finner ingen løsning...

Noen som har en løsning på dette?

Har ikje peiling????????

Ja, du må nåkk finna fram hammaren :p

Lenke til kommentar

Da har du feil drivere, hadde det samme problemet selv. Du må finne hjemmesiden til billion og laste ned driverne du trenger. Til det OSet du kjører.

Idiotisk at dataen skal klikke bare for det.

Ble like blå som skjermen selv etterhvert. Men jeg fik det til tilslutt

Lenke til kommentar
Da har du feil drivere, hadde det samme problemet selv. Du må finne hjemmesiden til billion og laste ned driverne du trenger. Til det OSet du kjører.

Har prøvd å laste ned drivere fra www.billion.com, men det er jo de samme driverne som ligger på den cd som fulgte med(v3.36). Får samme feil med de driverne også. Første del av installeringen går greit, men når den skal installere "Ndis wan miniport" så kommer den forbanna blåskjermen..

Bruker WinXP home på Dell8600.

Men hvilke drivere lastet du ned? det ligger jo bare 2 stk der, April 24, 2003 og june 9, 2003 og begge er v3.36. Har prøvd begge, same shit..

Det jeg syntes er rart er at de samme driverne funker jo som bare f... på min stasjonære pc(winxp pro).

...hvor ble det av den hammern :hmm:

Endret av Kukkikano
Lenke til kommentar
Da legger du inn WinXP Pro på I8600, da.

Har tenkt på det ja, men problemet er at den DellI8600 er ikke min, jeg setter den opp for noen andre. Tenkte det var greit å levere den tilbake med orginal os(det som fulgte med), lisens og sånt shit.

Har også lest på Dell sitt forum at folk har hatt samme problem med WinXp også.

Men hvis Xp pro er den eneste løsningen så må jeg seff legge inn den, og seff kjøpe lisens :roll:

Lenke til kommentar

Tjohoooo!

Fikk den forbanna shiten til å funke etter mye banning og hammring!

Jeg tenkte siden Billion og Jensen er samme shiten så prøvde jeg driverne som ligger på Jensenscandinavia, og av en eller annen merkelig grunn så funket disse driverne uten problem på min Billion. Ikke spør hvorfor men dette funka som bare F...

...*Legge bort hammern*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...