Geir68 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Øyvind skrev: Beklager at bilde er forferdelig, men jeg driver å lærer meg å ta bilder av skjerm nå Det finnes egne objektiver for sånt beregnet for fotografering av arkitektur, men de er så dyre at du da måtte solgt skjermen din. [mobbe-modus] Ellers så viser bildet at du har ca 200 hvite stuck pixels på skjermen din. [/mobbe-modus] Geir Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 he he, jeg har kommet meg siden det bilde der. Bare vent til neste uke så skal du få se Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Nå er det tirsdag, og vi venter spent på resultatet av testen av denne skjermen! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 selv trives jeg fint med min EIZO 20" skjerm som jeg kjøpte for 1000,-. dette er da CRT og ikke LCD. kjøpte skjermen for ca. 4 år siden nå. Epz. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 selv trives jeg fint med min EIZO 20" skjerm som jeg kjøpte for 1000,-. dette er da CRT og ikke LCD. kjøpte skjermen for ca. 4 år siden nå. Epz. En 20" Eizo for 1000-lappen, er det tjuvgods du skryter å ha kjøpt eller? Eller mener du at du betalte 10.000 for den? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Da er min Iiyama 20" bestilt. Gleder meg til å teste den rett over påske! De påstår til og med at de har sendt den. Selv om pakke-spor mener de lyver Men det er vel bare posten som tok ekstra tidlig påskeferie i dag! Men skjermen kommer og min kjære er fornøyd, da kan jeg vel ikke klage! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Lykke til da kompis. håper du blir fornøyd;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå