thomassit0 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 den står bare å venter på at den skal bli 'ready' i nero får aldri brent.. i andre programmer får jeg session fixation error. hva er det? hvordan kan jeg fikse den? får ikke oppgradert firmware. oppgraderings programmet finner ikke brennern. har sjekka at atapi er iorden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Kan INGEN hjelpe? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Avinstaller IDE drivere som ikke kommer fra Microsoft (f.eks nvidia nforce IDE driver lager mye krøll). Bruk kun M$ IDE driveren som kommer med operativsystemet. Prøv andre plater. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 har prøvd flere plater..... har standard xp driveren.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) ingen som vet? kjipt hvis det er s\w feil også kjøper jeg ny brenner og får samme feilen.... :( help me når jeg prøver å oppdatere FW nå får jeg mld om Not Found ASPI MANAGER... hva betyr deT? jeg har da lagt inn aspi nå nettopp og det funker bra ifølge sånn program som følgte med og nero. Endret 6. april 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 har nå fått til å oppdatere firmware til v208, men får eksakt samme feilen fremdeles!!! huff..blir så oppgitt..kan ingenting funke normalt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå