Gå til innhold

Knekke/Dele plexi

Anbefalte innlegg

Trodde egentlig det var som å dele glass/fliser. Lage ett merke i det og knekke. Men etter å ha laget ett dypt merke og stått på det for å få det til å knekke uten å lykkes så tenkte jeg det kanskje eksisterer en enklere måte :) Noen tips? 6mm.

Edit: Drit og dra. Flekke heller frem Dremlen eg :p

Edit2: Dremel e vel strengt tatt ikkje å anbefale til Plexi. Ikkje morsomt når plexien begynner å boble :D Jaja. Funka da.

Edit3: Ai. Ikkje pust inn for mye at gassen fra plexi ja. Massiv hodepine nu :)

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror eg kjøpte litt for tykk plexi ;)

Eg begynte å laga ett spor i plexien. Kom en mm ned etter å ha gått over 20 ganger. Gadda ikkje mer :)

Eg veie 90 kg Axentrix. Tok tak med nevane på den minste delen (7cm) og stod på den store (mangen cm) og dro til. No knekki. Jaja.

Lenke til kommentar

hoho.. det der med hodepine tror jeg gjelder for all slags plastikk.. det stinker noe så J@vlig at man nesten vil spy, og så får man hodepine.. :no:

jeg skulle øve til en prøve, muntlig greier.. (ikke DEN munlige, bare øving) og moren min gav meg smertestillende, og sa at jeg skulle legge meg, og at hun skulle vekke meg om en time..

hva skjedde? joda, hun dant ut at jeg kunne likegodt sove, for det gikk sikekrt bra å gjøre ferdig dette på morgenen.. :(

jeg fikke en 3er.. og trekket var fordi at jeg ikke hadde nok snakk.. (snakket ikke lenge nokk)

jeg føler at hvis jeg hadde jobbet hele natta (helt til moren min hadde klikket) så kunne jeg ha fått 4-5.. 6=best..

:realmad::wallbash: H@lvetes plastikk stank greier!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...