Veritas_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Trodde egentlig det var som å dele glass/fliser. Lage ett merke i det og knekke. Men etter å ha laget ett dypt merke og stått på det for å få det til å knekke uten å lykkes så tenkte jeg det kanskje eksisterer en enklere måte Noen tips? 6mm. Edit: Drit og dra. Flekke heller frem Dremlen eg Edit2: Dremel e vel strengt tatt ikkje å anbefale til Plexi. Ikkje morsomt når plexien begynner å boble Jaja. Funka da. Edit3: Ai. Ikkje pust inn for mye at gassen fra plexi ja. Massiv hodepine nu Endret 19. mars 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
GSM Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 lol Hvis du lager et spor som er ca halve dybden av plexiet skal det gå fint å knekke det. Bruk tapetkniv og linjal Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 etter å ha laget ett dypt merke og stått på det for å få det til å knekke uten å lykkes så tenkte jeg det kanskje eksisterer en enklere måte HVor mye veier DU a? Hørtes ut som rar plexi Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg brukte stikksaga når jeg skulle lage hull til en bryter i plexiglass... Det funka fett.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Tror eg kjøpte litt for tykk plexi Eg begynte å laga ett spor i plexien. Kom en mm ned etter å ha gått over 20 ganger. Gadda ikkje mer Eg veie 90 kg Axentrix. Tok tak med nevane på den minste delen (7cm) og stod på den store (mangen cm) og dro til. No knekki. Jaja. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 har du tilgang på stikksag så dra og kjøp deg noen metallblader til den! Det er det beste å bruke synes jeg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hoho.. det der med hodepine tror jeg gjelder for all slags plastikk.. det stinker noe så J@vlig at man nesten vil spy, og så får man hodepine.. jeg skulle øve til en prøve, muntlig greier.. (ikke DEN munlige, bare øving) og moren min gav meg smertestillende, og sa at jeg skulle legge meg, og at hun skulle vekke meg om en time.. hva skjedde? joda, hun dant ut at jeg kunne likegodt sove, for det gikk sikekrt bra å gjøre ferdig dette på morgenen.. jeg fikke en 3er.. og trekket var fordi at jeg ikke hadde nok snakk.. (snakket ikke lenge nokk) jeg føler at hvis jeg hadde jobbet hele natta (helt til moren min hadde klikket) så kunne jeg ha fått 4-5.. 6=best.. H@lvetes plastikk stank greier!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå