kenrawk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ok.... etter mye tjo og hei rundt denne telefonen, kjøpte jeg den... ******! ...men men... Man får stå for sine valg. Likevel er det et par ting som kunne gjort den til en bedre opplevelse. 1. Noen som vet om det er mulig å bruke andre lyder til meldinger enn de 5 forhåndsdefinerte? I så fall hvordan? Hvis ikke.... ******! 2. Har andre opplevd at menyen låser seg? Henger seg opp? Nei? Ingen? ...er det bare jeg som har en krøklete evne til å tiltrekke meg kjiiit? 3. Ellers tar jeg gjerne imot tips og triks og andre fantestreker som kan øke min livsglede etter dette kjøpet... Det er nesten, og bare NESTEN, så jeg savner min T610... I dag er det uansett fredag... Så om dere gidder svare eller ei, Merry Hælj-mas! Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 ....aaahhhh, C'mon Noen kan dette? Forumet er jo stappa med flinkiser Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bytta min LG. Den frøs hele tiden. Nå er jeg sjeleglad for min Nokia 3100.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg