Cutler Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Noen som har vært borti eller prøvd dette produktet http://www.titan-cd.com/english/watercooler.asp som de selger hos PS Data? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Flyttes til riktig kategori.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er nok ikke noe å satse på... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Uff, jeg hater tråder med slike navn; "vannkjøling". Tror du at du er den eneste som har kommet på å lage en tråd om vannkjøling? Det er alltid få som gidder å se på slike tråder... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det SER ganske fint og ryddig ut, men hva pokkern gjør VIFTEN på CPU Vannblokken? DER burde alle reagert. Ser heller ikke vanntank, det kan jo selvfølgelig ettermonteres, men det derre ville jeg styrt hardt unna. Skal du ha billig og bra vannkjøling (CPU) så kjøp Mist settet de har på Microplex, det har jeg nylig fått og er veldig fornøyd med det. Utrolig stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå