tacomodo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg lurer på hvordan i allverden jeg overfører bilder via IR? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg lurer på hvordan i allverden jeg overfører bilder via IR? Funker bare over til PC, og ikke over til en annen mobil. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Gidder du eller noen andre å fortelle meg hvordan det gjøres? Jeg har aktivert IR og funnet PCen, men hvordan i allverden får jeg de over? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Får bare sendt fra pc til mobil, ikke andre veien Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 da trenger du vel kabelen antar jeg. Men har du prøvd programmet på cdn fra samsung? sjekk sidene også for det. Kanskje det kan hjelpe deg Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg tenkte på IR... Går det ikke med IR tro? Dette var skikkelig nedtur i forhold til 3650, på alle måter utenom design/str. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du får både overført fra pc til mobil og mobil til pc med ir.. Ikke noe problem for meg.. Regner med at du bruker filemanageren som du finner på samsungmobile.com ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Sukk, hvorfor er det ikke bare noe sånn "Send via IR" på en meny. Takk for tipset merl, må hente ned den latterlige file manageren da Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Vel, har henta filemanageren nå, men det eneste som er der er "Upload image to phone" !!! Latterlig! Dessuten får man bare velge IR kobling på COM portene - Får ikke brukt den innebgyde IR'en på den bærbare. Herregud ass. Endret 21. mars 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vel, har henta filemanageren nå, men det eneste som er der er "Upload image to phone" !!! Latterlig! Når du er inne i file manageren, velger du Tool --> File Manager. Du får da opp et nytt vindu. Klikk på My Phone og bla deg gjennom til du finner bildene. Overfør så til valgt katalog ved å klikke på en av knappene nedenfor. Programmet er kanskje ikke direkte intuitivt, men det gjør da jobben. Dessuten får man bare velge IR kobling på COM portene - Får ikke brukt den innebgyde IR'en på den bærbare. Herregud ass. Det har jeg ikke hatt problemer med. Har du forsøkt å velge IrDA under File --> Setup? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Når jeg trykker pluss tegnet på My Phone så skjer det ingenting. File -> Setup har ikke noe IrDA engang. Kun com porter. Er du sikkert på at du har prøvd på en laptop og ikke en stasjonær med kabel og greier? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Er du sikkert på at du har prøvd på en laptop og ikke en stasjonær med kabel og greier? Ja. Er du sikker på at du har installert riktig driver for IR-porten? Virker den til andre ting? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Dessuten får man bare velge IR kobling på COM portene - Får ikke brukt den innebgyde IR'en på den bærbare. Herregud ass. *host* brukerfeil IR'en er somregel knyttet opp mot en Comport. Prøv det frem med de forskjellige portene. Evt prøvd å se under enhetsbehandling. Selv så hadde jeg litt problemer å få kontakt, men fant fort ut av at den ikke ville connecte med mobilen hvis den var koplet til før jeg startet programmet... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Er du sikkert på at du har prøvd på en laptop og ikke en stasjonær med kabel og greier? Ja. Er du sikker på at du har installert riktig driver for IR-porten? Virker den til andre ting? Ja, ganske sikker. Om jeg skrur på IR og leggern ved maskinen så kommer det pling plong og IR ikonet sprettet opp nede i tray. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Har nå testet alle COM porter, og alle finner ingenting. Har prøvd å skru på IrDA før jeg starter programmet, og etter jeg starter. Har også sjekket IRporten og det står ingenting om noen COMport der noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå