MIZZ_HELL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg hadde nettopp kjøpt meg ny data. Så la jeg inn noen drivere til hovedkortet, og etter det så måtte jeg jo selfølgelig resterte maskinen. Men når den skulle starte så startet den på nytt og da fikk jeg opp en meny sånn at jeg måtte velge om makinen skulle starte på vanlig måte, sikkerhetsmodus, sikkerhetsmodus med nettverk, sikkerhetsmodus med verktøylinjer eller med sist fungerende innstillinger. Jeg prøvde alt men den startet bare på nytt Så la jeg merke til at maskinen ikke fant harddisken. Jeg prøvde alt men den finner rett og slett den ikke. Hva er galt?? Er harddisken ødelagt??? Jeg har en S-ATA harddisk og den virket jo helt fint til det skjedde. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sjekk i BIOS om den finner den der. Kan alltids være dårlig kontakt mellom HD og HK som er problemet. SATA-kontaktene sitter ikke "som støpt" slik som PATA-kontaktene gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå