sweetness Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hei En eldre bekjent av meg har akkurat fått nye telefon, z600 og har problemer med MMS innstillingene. Og jeg har ikke peil på SonyEricsson telefoner overhode --> i manualen blei jeg litt forvirret. Der sto det at man måtte opprette wap profil (eller noe lignede) Men jeg mente å huske at man kan sende en melding f.eks MMS <modell> til 1999, for å deretter lagre innstillinger (Chess.no) Men er dette avhengig av operatør hva man sender Endret 19. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du må både sette opp en WAP over GPRS profil, og en MMS profil. MMS er GPRS avhengig for å fungere. Kontakt operatøren for oppsett til din telefon... Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hos NetCom sender man følgende: MMSNY SONYERICSSON Z600 - man får da reg MMS på abonnementet og MMS-oppsett tilsendt per SMS for den aktuelle telefonen. GWAP SONYERICSSON Z600 - man får tilsendt WAP-profil til telefonen. Begge disse SMS sender man til 1989 tiny Endret 19. mars 2004 av tinyworks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå