Kjetil-H Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei. Har nettopp fått min brukte P800, men sliter med barnesykdommer. På min egen PC nekter Sync-programmvaren fra Sony Ericsson å finne telefonen, både over USB-dockingen og BT. BT-programmvaren fra D-link klarer fint å parre enhetene samt å opprette BT-serial port, men SE-programvaren finner ingen telefon. Har prøvd re-installasjon, lastet ned ny versjon fra internett osv. Det virket imidlertid helt greit da jeg koblet usb-kabelen til mine foreldres 5 år gamle IBM-pc (m/AMD K6-2 400MHz), så neste skritt er vel å legge inn windows på nytt. Det litt større problemet er at jeg ikke får brukt den medfølgende MSDuo-brikken. Brikken kan fint formateres, leses og skrives i minnekortleser, men telefonen forteller at disken er ødelagt eller "disk damaged", samme hva. Har selvsagt forsøkt å formatere i telefonen med samme resultat. Nå er vel alternativet å spørre på en databutikk om de låner meg en MSDuo for å sjekke om det er telefonen det er noe galt med, eller om det bare er å kjøpe ny minnebrikke.. Hvordan kan jeg best løse dette problemet, og er det noen som har erfaringer med ustabil tilkobling til PC? Mvh Kjetil Høiby Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du MÅ etter det jeg vet ha mappesysteme til P800 på DUO sticken.. Prøv å lag følgende mapper.. "Media files" -> "audio"->"unfiled" -------------------"document" -> "unfiled" -------------------"image" -> "unfiled" -------------------"other" -------------------"video" -> "unfiled" "system" -> "apps" --------------"Data" --------------"install" --------------" recogs" Skjønte du det over er det bra... Og bruk bare små bokstaver hvis det ikke står noe annet i det jeg skrev. Og husk at kortet må være formatert i FAT 32 hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå