greigster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kvalito sliter virkeligt.. hehe.. og Les også: [19.02.2004] Usikker fremtid for ansatte i Kvalito IT [19.02.2004] Kvalito-kundene solgt til MTU Link [17.02.2004] Kvalito IT etterforskes for momssvindel [17.02.2004] Moms-jakt driver Kvalito IT i døden -dette er jo et internet-selskap..og derfor er det helt kurant å poste det under internett og nettverk!! mener iallefall jeg! Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) linken er nedenfor Endret 19. mars 2004 av greigster Lenke til kommentar
hatukaze Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kvalito sliter virkeligt.. Artikkel i Adressa Får håpe at Toftner er bedre til å spikre paller enn til å drive butikk. Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Da kom det vi alle har ventet på. men det er farlig lite som står å lese om bror hans, Kaj. Har neppe hvitt mel i posen den mannen der heller Endret 19. mars 2004 av Kvalihor Lenke til kommentar
pekle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Nye prosjekt i samme bransje - så ver obs;) Lenke til kommentar
hatukaze Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Nye prosjekt i samme bransje - så ver obs;) Synes websidene til NovaNett minner mistenkelig om de gamle sidene til Kvalito IT AS. Kan virke som brødrene Toftner aldri lærer. Sjekket foresten sourcen: <LINK href="../css/kvalito.css" type="text/css" rel="stylesheet"> <LINK href="../css/kvalito_dotnet.css" type="text/css" rel="stylesheet"> I rest my case! Endret 6. april 2004 av hatukaze Lenke til kommentar
labann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hatukaze: Du har dessverre rett novanett.no er registrert av Stiftelsen Jul. Og i brreg er Kim Størdal Toftner oppført som daglig leder. brreg Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hehehehe... Var nettopp på møte med Kim Størdal Tofner.. En kompiss av meg vurdere å investere alle sparepengene sine i Nova Nett. Først nå vet jeg litt mer om han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå