Gå til innhold

Flashe 9700 Pro til 9800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare tull å tenke på å flashe et 9700 kort til 9800 for kjernene er såpass forskjellig at du vil grille radeon 9700 kortet.

Det som er optimalt mht overklokking og flashing er f.eks 9700 kort til max 9700 pro (?) og 9800 SE/np til 9800pro/XT

Yeap. :)

Lenke til kommentar
Jeg har et Sapphire 9700 Pro. Er det noen som vet hva dette kan flashes til (uten at man "griller" skjermkortet). 9700 Pro --> 9800 Pro? Er det noen som har en flash fil å foreslå?

Eneste kortet kan flashes til, er FireGL Z1/X1, dvs at du gjør det om til et developerkort, uten all hardwarefunksjonalitet.

Så ingen vits i å flashe, hvorfor ikke prøve litt god gammeldags klokking? :yes:

Lenke til kommentar

Prøvde å flashe et 9500np til 9800np.Flashingen gikk greit og fikk bilde i oppstarten men med noen sorte striper..Så jeg flashet til 9700 pro og da var alt i orden med kortet.

Så jeg tror det er en sjans til å lykkes med 9700pro til 9800 pro da kortet ditt er bedre rustet til å tåle en 9800 bios men da må du lage egen bios med de hastighetene kortet tåler eller flashe til 9800np og klokke resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...