Howard Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Lekker LCD-skjerm fra Shuttle Som kjent produserer Shuttle hovedkort og barebone-maskiner, men har ingen planer om å stoppe der. Nå har selskapet også lansert en lekker LCD-skjerm. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Meget lekkert design og det er vel en koselig bundle sammens med deres barebone-serier, ser også at svart er blitt mer populært i både mobiler og generellt sett i "dataverden", før var det mer sølv, sølv og atter sølv. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fint å se en skjerm uten den forferdlige foten. Etter min smak gir dette en bedre arbeidshøgde. (Liker å se skrått ned på skjermen.) Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hm jeg tenkte Apple da jeg så den. Det er forøvrig et kompliment. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 åååååh! Den var snasen! Sånn skal jeg ha, ikke noe tvil om det! Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Personlig må jeg si at jeg ikke likte denne skjermen spesielt. Jeg ville nok heller valgt en annen skjerm som jeg mener ser penere ut. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 likte designet godt, og hadde vært kjekt å se disse i bundler sammen med xpc'n deres. det jeg derimot stusset litt over var at det kanskje er litt begrensa justeringsmuligheter på skjermen pga av manglende fot? tenker da på vinkel, høyde osv.. kan hende de har en løsning for dette, leste bare raskt gjennom artikkelen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 takk for fin artikkel Howard.. Jeg ser positivt på enda en aktør på lcd markedet, og det er at mer konkuranse gir billigere skjermer. Derimot tror jeg ikke denne sikter seg inn på brukere som setter kvalitet i høysetet, men sikter seg inn på de uten krav bare det er billig nok. Panelprodusentene er ofte låst fast med sine beste paneler til de mer annerkjente produsentene som Eizo og NEC. Uansett ønsker jeg shuttle lykke til, men stiller meg spørsmålet om hvorfor de ikke går ut med mer detaljer om skjermen enn det de gjør nå. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 stil "bedre enn 25 ms responstid" vil si? stil alene er ikke bra nok, ikke for meg..... og så må det være en bra pris.... sannsynlig? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hadde vært snasent om den var trådløs, slik at håndtaket fikk en større bruksverdi Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hm jeg tenkte Apple da jeg så den. Det er forøvrig et kompliment. Samme tenkte jeg da jeg så den. Og ja, den var fin den! Blir nok ikke den billigste skjermen på markedet heller kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hadde vært snasent om den var trådløs, slik at håndtaket fikk en større bruksverdi huff ja, gleder meg til den dagen kommer! da er det bare strøm igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå