melakongen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har en Harmon Kardon avr7500 surround receiver og lurer på om noen vet om man kan drive 2 cervin vega cls215 frem høyttalere med den. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det blir vel vanskelig å finne noe AVR-7500 ikke kan drive..? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ja som sagt. men det er jo en skam da og putte et par sånne rompe rister høyttalere på en så bra forsterker! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ikke sett slike crappy høyttalere på en så bra forsterker! Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 reciver'en din spiser det meste av høyttalere, men jeg ville invistert i noen høyttalere med en del bedre lydkvalitet enn cerwin vega, disse er lagt for ett formål og det er å skremme vettet av nabo'n og er ikke så bra til å spille lavt, ville heller invistert i noen proson eller noe annet i samme klasse, men det er ditt valg og ikke mitt Lenke til kommentar
neon king Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ville ikke satset på verken cw eller proson har hørt b&w spiller bra på hk kanskje dm 604 Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva er budsjettet ditt, og hvilken type musikk hører du på? Både Ljudia og Eltek har kit som er mye bedre enn CV og Proson. Har du brukt trelim før engang i livet så er det bare å smelle sammen kassene. Ikke fornerm sterkern din med råtne høyttalere! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ville ikke satset på verken cw eller proson har hørt b&w spiller bra på hk kanskje dm 604 Naboen har den kombinasjonen. Høres veldig bra ut i mine ører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå