Lars_Olav_N Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har sett på disse MSI MEGA-PC'ene og synes de ser veldig fristende ut. Er det noen har noe erfaring med disse og vet om de for eksempel er veldig støyete? Er det eller noe dårlig å merke seg ved dem? Hvis man skal gå for et lite støyende barebone kabinett, hva bør man velge da? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Ingen som har noe erfaring med dette? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Lurer på det samme jeg, umulig å få svar... Lenke til kommentar
KiD Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Heisan! Jeg har hatt MSI MEGA i 5 mnd nå og må si meg brukbar fornøyd! Jeg er meget fornøyd med selve utseende, den tar seg godt ut oppå pulten min! Det som er litt irriterende er støyen fra den medfølgende kjøleren! Når maskinen ikke jobber veldig så går d greit, men når kjøleren må begynne å jobbe bråker den veldig! Jeg er akkurat nå på utkikk etter en alternativ kjøler, men er veldig usikker på hvilken jeg kan kjøpe som passer! Jeg skal også kjøpe en vga silencer til skjermkortet mitt, et Radeon 7500! En annen minus er at jeg ikke kan bruke det medfølgende programmet for avspilling av DVD! Her skal jeg egentlig kunne bruke fjernkontrollen også, men programmet låser seg i windows! Veldig irriterende, men, men... Får nå håpe jeg finner en god og stillegående kjøler så blir jeg veldig fornøyd! Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå