jeskeide Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Jeg har et skjema der jeg kan taste inn mange kundeopplysninger. I navne feltet vil jeg prøve å få det til slik at jeg skriver deler av navnet og så søker jeg etter dette i data basen.( ja jeg bruker php til dette men regner med at jeg må bruke html kode for å få til d jeg skal spørre om nå) Så vil jeg hente opp resultatet av søkingen i et vindu som legger seg opp på registreringsskjemaet mitt. og vinduet som kommer opp vil jeg ha til å bare være 1/4 av det originale vinduet. så skal jeg kunne trykke på linken til det navnet jeg søkte og denne linken skal ta med tilbake til registrerings skjemaet som var utgangspunktet...... noen som forstod dette og kan hjelpe meg ??? viktigeste er... hvordan få opp et lite vindu i fronten med en annen side i bakgrunnen ? helst uten verktøylinjenene i toppen av explorer også. Endret 19. mars 2004 av jeskeide Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 <script type="text/javascript"> function popUp(URL) { day = new Date(); id = day.getTime(); eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=no,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=1,width=550,height=550,left = 0,top = 0');"); } </script> <a href="javascript:popUp('meg.html')">MEG</a> denne skulle gjøre det.... adressen til fila blir som normalt.... (her ligger den i samme mappe) Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Funker supert !!! da er d bare en liten ting til... når jeg trykker på en link i popup vinduet skulle jeg gjerne sett at popup vinduet lukker seg og at jeg fikk gå tilbake til siden i bakgrunnen. Er dette mulig ? Endret 19. mars 2004 av jeskeide Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 skulle vel tro det... men spør på javascript forumet.... regner med at du hente alt ut fra databser? Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg henter ut fra database ja Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg henter ut fra database ja da er det jo lett å ta med seg verdier som kan hente fra db.... men det å kome tilbake til orginal vinduet er jeg uskikke rpå Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 akkurat ! viss jeg klarer å komme tilbake til den originale siden er hele problemet løst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå