Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har sett meg lei på mitt utdaterte oppsett (amd 1Ghz 512 mb) og ønsker å dra nytte av de hyggelige prisene på maskinvare som ikke lenger er helt cutting edge.

Har sett meg ut:

Hovedkort - Abit NF7-S V2 - ca. 900 spoons

CPU - AMD XP2800+ (Barton) - ca. 800

Ram - jaaaa, ram er alltid pes for meg ... hva ville dere anbefalt? tenker meg 1gb

Kabinett - AOpen H600B - ca. 700

De mest krevende prosessene jeg skal kjøre på maskinen er videoredigering og spilling, driver ikke med overklokking men forstår at det burde være muligheter med dette oppsettet. Har grafikkort (9500pro), og ellers alt som en pc trenger.

Har dere noen å utsette på dette, eventuelt alternativer så er ingenting bedre enn det, men det jeg lurer mest på er altså hvilken ram dere anbefaler.

Hjertelig.

J.

Endret av Oldboy Jenny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
de XMS 3200 pro brikkene er ikke veldig billige... og det er bedre å kjøpe 2 brikker hvis du ikke skal ha en helt syk PC!!!!

Hvorfor er det bedre?

Lenke til kommentar

Jeg sitter selv i akkurat samme situasjon som trådstarter, da jeg også skal gå til anskaffelse av nye minnebrikker, da helst 2x512mb. Jeg har sett litt på Geil Golden Dragon og disse Platinum brikkene også fra Geil. Men, hva er forskjellen på dem? hvilken burde jeg gå for? Jeg skal hovedsaklig klokke maskinen mest mulig, i tillegg til annet "vanlig" databruk. :)

Lenke til kommentar
likte de siste best ja:D

De siste? Hvilke er det? Enda mer viktig, hvorfor det isåfall?

Det er mye spamming her nå, prøv å være seriøs, det finnes helt sikkert andre og bedre egnede forum å bare snakke vrøvl i!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...