Steikern Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) håpløst posting og bør hives i søppel mener nå jeg "tips til og lage data" ??? wtf... Vel, den posten der var jo heller ikke det vi trengte! Synes folk burde hjelpe istede for å leke tøffe Kjeft du a noob han skall ha ny pce og trenger hjelp han kan få det han vil av hjelp av meg. Endret 19. mars 2004 av Aadna Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Syns folk burde søke, lese anbelinger og tenke litt selvstendig. Krass kritikk, men det finns så mange poster om "Hjelp, jeg vil ha ny pc" og folk burde søke og sjekke forumet litt mer enn å bare lage ny tråd på grunnlag at dem ikke kan noe. Til du som startet tråden: Sjekk anbefalinger, et meget godt utgangspunkt for det vil jeg tro. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Syns folk burde søke, lese anbelinger og tenke litt selvstendig. Krass kritikk, men det finns så mange poster om "Hjelp, jeg vil ha ny pc" og folk burde søke og sjekke forumet litt mer enn å bare lage ny tråd på grunnlag at dem ikke kan noe. Til du som startet tråden: Sjekk anbefalinger, et meget godt utgangspunkt for det vil jeg tro. Helt enig. I det du skriver der. Men alle er ikke like. Ikke alle kan like mye som andre. Ikke for å være slem, men trådstarter kan visst ikke så veldig mye, derfor istede for å kritisere, kunne man hjelpe. Kanskje fortelle på en bedre måte enn visse andre. Og Aadna hørt om punktum? eventeult tegnsetning? Endret 19. mars 2004 av JuZt3r Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 En av flere tilsvarende poster til Gjørdis under lagringsmedier: se på pcn min a til 45000 min far har kjøpt den til meg Hjelpe, neeei. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Skjerp deg Gjørdis, ellers får du deg en ferie her ifra! Les retningslinjene! Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg