LoS Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Softis skal spises, vanlig pinneis skal... spises! =) Ehn, og forskjellen er? Sist jeg sjekka var softis noe "bløtt" og mykt man fikk i en kjeks og kunne ha f.eks dryss over, og pinneis var lollipop og pinup og allt som har med is på en pinne å gjøre Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 eter den som om det var lunsj.. Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg slikker isen, med unntak om den er sandwich..slikker kantene da, men må jo bite av resten..om noen skjønner hva jeg i det hele tatt snakker om Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Tar en bit, lar den rulle litt rundt i munnen til den er halveis smelta, svelger og repeterer. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 biter av en bit, så suger jeg den i munnen. Sandwich er vel unntaket. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 er denne tråden en metafor for noe annet som jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 er denne tråden en metafor for noe annet som jeg har gått glipp av? Nops, er bare du som tenker koffert. Jeg spiser som oftes isen, dog med untak av softis som må slikkes. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Nops, er bare du som tenker koffert. Jeg spiser som oftes isen, dog med untak av softis som må slikkes. Det er vel sånn jeg spiser den å vel... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Softis skal spises, vanlig pinneis skal... spises! =) Ehn, og forskjellen er? Sist jeg sjekka var softis noe "bløtt" og mykt man fikk i en kjeks og kunne ha f.eks dryss over, og pinneis var lollipop og pinup og allt som har med is på en pinne å gjøre Tenkte på forskjellen mellom spises og spises, men etter at jeg har lest det igjen så skjønner jeg det Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 kan tenke meg at det MANGE som tenker koffort ut i fra denne tråden spiser is iallfall Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg spiser is *tyggetygge* slikking av is tar lang tid. Isen smelter jo før du får den i deg Suger ikke du da? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg spiser is *tyggetygge* slikking av is tar lang tid. Isen smelter jo før du får den i deg Suger ikke du da? Går det an å lese igjennom denne tråden her uten å tenke koffert då? @ Hartge .... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg spiser som oftes isen, dog med untak av softis som må slikkes. Er vel i samma båt som deg. Slikking blir alt for slitsomt og tar for lang tid på vanlig is. Endret 21. mars 2004 av gixer Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg liker det fort og rått.. Så det er ikke alltid jeg har tid til slikking eller "spising".. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er denne tråden en metafor for noe annet som jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 -Pinneis suges/slikkes -Softis slikkes (ikke kjeksen altså) -Kroneis spises -Boksis spises -Sandwich spises -Sånne små kuler ( ) slukes Til vanlig skal ALL is slukes Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Også er det jo noen av oss som gjør ingen av delene siden vi ikke spiser is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå