alibaba Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Etter at jeg gikk fra FAT32 til NTFS med WinXP synes jeg at HDD aktiviteten har gått opp. Når jeg ikke gjør noe som krever at HDD'en jobber, driver HDD'en med noe, ser at lyset for HDD aktivitet lyser litt av og til. Har disabled "Index service for fast searching". Noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Har du også disablet systemrestore. Det hjalp på min maskin, men kjedlig hvis det kræsjer Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Går det utover hastigheten på systemet ditt? Hvis ikke er det vel ikke noe å bry seg om :smile: Du kan trykke ctrl-alt-del og se under processes. Der ser du hva hver enkelt prosess benytter av cpu'en. Er det noen som er "unormalt" høye der? Ved idle (dvs. "ingenting" av programmer kjører) skal cpu-bruk ligge på 1-2% og "System idle process" skal ligge på 98-99%. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 System restore er oxo disabled. Aktivitet på HDD'en bruker ikke no CPU og den er vel kanskje normal. Det forsvinner etter et halvt minutt eller no. Ser bare at lyset blinker veldig kort, er d slik hos dere oxO? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Vet ikke... maskina utnytter 100 mbit-linja ganske godt, så det er sjelden lyset ikke blinker Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Du kan jo sjekke om den søke greien lager index av filene dine... trykk F3 (mens du er i en mappe)- og gå inn på options å skru den av... Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg overdriver sikkert. Men hadde vært fint om noen andre uten 100Mbit linje kunne sjekke om deres HDD oppfører seg slik oxo med NTFS i Win 2k eller XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå