pgdx Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) MMMDI er en side hvor alle kan legge opp sine topp ti artister, og der man kan se hva andre som liker dine favorittartister også liker! Endret 19. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Kul site, takk for tipset. Mitt nick er Sundiver. Heh.. typisk. Ikke noe resultat når jeg søkte på "Boards of canada". Edit: De har ikke listet Massive Attack heller, som jo er en ganske kjent gruppe. Endret 20. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 http://www.musicmademe.com/show.php?what=art&d=2525 Og hvem er dette? Kul side Toolshed, hvordan fant du den? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Kul side Toolshed, hvordan fant du den? Tror jeg hørte den fra en eller annen dust hvis kallenavn er for Mortal! Den linken minner stygt om noen som kalles Massive Attack... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nææ... Ok, men hvor er Boards of canada? Prøvde å sjekke lista for favoritter, og fant ingen av dem der ihvertfall. Om jeg overså MA eller begge, skylder jeg bare på at jeg er trøtt.. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Synes det var litt tynt med band der, jeg fant ikke über band som Mando Diao, The Mooney Suzuki, Big Bang... sikkert flere men den rangere saken klikka halveis. Noen lignende på AMG All Music Guide hadde vært noe, der finner man det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå