PureTamil Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei, jeg har mange mapper med ca. 10 html-filer i, og jeg ønsker nå å få samlet de 10 html-filene i hver mappe i én fil. Er altså på jakt etter et simpelt program som kan lime sammen mange tekstfiler (=html) i serie etter hverandre. Eks: side1.html side2.html side3.html blir til samleside.html, hvor innholdet på side1.html kommer først, side3.html kommer sist. Jeg bruker Windows XP, og programmet bør helst være gratis. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er ikke helt sikker på om jeg forstod riktig, men prøv dette i kommandolinje: copy /b side1.html + side2.html + side3.html samleside.html Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Det var helt riktig det Solaris, takk skal du ha! Det hadde dog vært kjekt å hatt et GUI for å forenkle jobben litt, da filene har ulike navn i hver enkelt mappe :-) Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fant dette programmet! Kanskje det er akkurat hva du er på leting etter? Det er iallefall gratis og har et enkelt GUI... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Perfekt! Terningkast 6 til deg, og god helg. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Dette programmet ser ut til å være enda bedre egnet til mitt bruk: BLJoin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå