BennyXNO Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kommer DVD og CD-Rom spillere med S-ATA grensesnittet? Burde det ikke være en god gevinst å hente ved å få disse komponentene over på S-ATA? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Rett rundt hjørnet: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6177 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) De er på vei Plextor lanserte nettop en DVD brenner med S-ATA grensesnitt. Skal bli greit å bli kvitt de stygge P-ATA kablene. De kommer vel snart med hovedkort uten P-ATA også. Edit: tigerdip var 3 sec. før meg Endret 19. mars 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Ups, den artikkelen har gått meg hus forbi.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ting skjer fort i denne bransjen. Jeg leste ett "White Paper" fra juli 2003 skrevet av Microsoft hvor de mente det ville gå laaang tid før produsentene av optiske enheter så seg bryet verdt å gå for SATA tilkobling fordi kostnadene forbundet med det var for store. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Lite-On har allerede klar S-ATA CD-Brennere Jeg kjenner en som har en slik allerede. DVD-Brennere kommer meget snart med S-ATA også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå