xist Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Meg; 176 høy, 85kg og blå øyne.. Bor så langt ut i utkantsnorge som man kan komme. For ca. 3 måneder siden fikk jeg gladmeldingen om at det skulle bygges ut for bredbånd her i bygda, jeg fikk en leveringsdato, 28. mars. Jeg var sjeleglad, ADSL, til MIN bygd? Hva skjer? Jeg tenkte med en gang at dette måtte være en feil, ringte inn og fikk høre at "joda, vi skal bygge ut vi, bare vent til mars du". For ca. en uke siden fikk jeg modemet mitt, og jeg plugga alt inn for å være klar (som et egg). Og i går, den 18 mars ble linja aktivert, det må jeg virkelig si var timing, en dag før 18 års dagen min (som da blir i dag). Takk til BlueCom fra en Meget fornøyd kunde Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Gratulerer da, med dagen og linja Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Yepp, bluecom kom igjennom for meg også.. jeg er ikke like fornøyd nå som jeg var da jeg fikk det though Men gratulerer.. ADSL er digg det Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 I og med at du har ADSL nå, føler jeg at du ikke bor nok ut mot kanten. Der jeg er fra, er stadig det heftigste ISDN. Lenke til kommentar
xist Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 kanskje ikke så langt, jeg bor ikke nærme by, det er et par lyktestolper osv, men det er rimelig ØDE! takk for gratulasjonene Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Og endelig gammel nok til å lovlig se det du skal laste ned med pr0n-pipen din Lenke til kommentar
xist Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 pff, pr0n ? kor ? endelig gammel nok til andre ting tror jeg vi sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå