Andreasfe Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jepp.. skal ha meg et par / tre kabinett-vifter.. (Papst) Saken er at det kun er èn ledig 3-pins kontaktpunkt på hovedkortet mitt... Hvor mange Watt tåler den? Har tenkt å kjøre på med en sånn splitter-sak... Hvordan vil det bli? Eller vil dere anbefale at jeg heller kjøper vifter som kan gå på drev-kontakt?? Og at jeg splitter en slik kontakt???? På forhånd, takk for svar! Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kjøp dem 3 av disse du... Lenke til kommentar
SilverBack Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 eller så kan du kjøpe deg en viftestyring. f.eks. en sånn en: Sunbeam Rheobus har en selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 eller så kan du kjøpe deg en viftestyring. f.eks. en sånn en: Sunbeam Rheobus har en selv og er meget fornøyd. Yeah... det blir en sønn Viftestyring til neste lønning Lagde en egen topic i går eller noe om viftestyring.. og ble overbevist der... gleder meg!! Oppsettet er vel enkelt... bare sette den fast i en CDrom-brønn og koble til en drevkontakt, samt viftekontaktene..??.. Man bør kanskje skaffe seg noen 3-pins skjøtekabler? eller følger dette med? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Skjøtekabler følger dessverre ikke med Sunbeam'en nei. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har denne, styring for 6 vifter, 2 temperatur-målere og RPM. Meget fornøyd!! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Skjøtekabler følger dessverre ikke med Sunbeam'en nei. sant. og det er litt surt.... men en ting er sikkert lys diodene er kraftig! er rene diskoteket! men dog den leverer sakene! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 sant. og det er litt surt.... men en ting er sikkert lys diodene er kraftig! er rene diskoteket! men dog den leverer sakene! Jepp. Det eneste nevneverdige jeg har å trekke er at den ikke er kraftig nok for Delta 120mm'eren min. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Det er vel 20W på hver plass??? **Edit:** Så at 120 Delta vifta tok litt over 20W nå... hehe.. litt kjipt.. -------------------------------- Blir nok SunBeam'en... Den var rimeligst, og jeg har godt av å fylle opp en stor brønn til... hehe... Har bare en ledig liten brønn, mot 3 ledige store... Men Enermax'en virka bra.. kult med display... Endret 20. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå