AlekXP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det jeg lurer på her da står vel fint nevnt i Tittelen, men altså.. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg finner nanvet til hovedkortet mitt. Trenger det angående ett program, så takker for alle svar Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det en bygge maskin eller en kjøpe maskin? Lenke til kommentar
que Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Aida32 kan kanskje finne det. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du kan bruke aida som nevnt over eller du kan åpne maskinen din å titte inni.. de fleste HK har tydelig merket hva hovedkortet heter Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 BIOS'en kan også gi fra seg et hint eller to. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Siggen min...... Hehe... lurer på hvor mange hundre ganger du har skrevet akkurat det der... No offense - det hjelper jo trådstarter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Siggen min...... Hehe... lurer på hvor mange hundre ganger du har skrevet akkurat det der... No offense - det hjelper jo trådstarter Sant det, har blitt mange poster med den meldingen..... Setter opp den på stikkytråden nå Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Takk for alle svar jeg har fått, jeg har nå funnet ut navnet på hovedkoret med hjelp av Aida32.. Takk Takk Alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå