Gå til innhold

Hva anbefaler dere?

Kabak

Anbefalte innlegg

Hvis du skal spille mye, og har 1700,- til rådighet bør du gå for dette kortet:

Gainward 5900

Hvis du har mulighet (og ønsker det) kan du gå opp 250,- og kjøpe dette: Powercolor 9800 Pro

Et alternativ er å spare noen kroner og gå for et Radeon 9600 Pro/XT, men disse kortene yter betydelig dårligere enn de to over. Som nevnt i tidligere poster er nok HK/minne en flaskehals, men dette kan du jo alltids oppgradere seinere hvis du ikke blir fornøyd med ytelsen på det nye kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gainward 5900

Hvis du har mulighet (og ønsker det) kan du gå opp 250,- og kjøpe dette: Powercolor 9800 Pro

Et alternativ er å spare noen kroner og gå for et Radeon 9600 Pro/XT, men disse kortene yter betydelig dårligere enn de to over. Som nevnt i tidligere poster er nok HK/minne en flaskehals, men dette kan du jo alltids oppgradere seinere hvis du ikke blir fornøyd med ytelsen på det nye kortet.

kanskje en ide å ha agp 8x på hovedkortet da hvis han skal kjøpe de kortene.fikk bare skjekka 9800 pro og det var agp 8x og han sa han hadde agp 4x..

har ikke alt for mye peiling på dette men, vet bare at agp 8x funker best og da kanskje lurt med ett kort som funker godt på agp 4x!? :thumbs:

Lenke til kommentar

Gainward 5900

kanskje en ide å ha agp 8x på hovedkortet da hvis han skal kjøpe de kortene.fikk bare skjekka 9800 pro og det var agp 8x og han sa han hadde agp 4x..

har ikke alt for mye peiling på dette men, vet bare at agp 8x funker best og da kanskje lurt med ett kort som funker godt på agp 4x!? :thumbs:

Har ikke så mye å si. Jeg har bestilt dette for 3 minutter siden!

*Glede seg* :love:

Lenke til kommentar
sdram  :wallbash:  :no:

Neste man som driver med mobbing og ikke har noe fornuftig å

komme med, blir rapportert til sjefene her i huset :mad:

9800 pro kort gir mest for pengene, alternativ 5900XT som er litt

svakere og litt billigare....

poenget mitt var rett å slett at personen heller burde bruke penger på å oppgradere hk+ram enn å kjøpe et 9800pro , sdram ville være en klar flaskehals ,men noen folk skjønner vel ikke det.. :roll:

Lenke til kommentar

Hei,

jeg vet ikke hvordan grafikkort som R9600/R9800 funker sammen med SDRAM, men vil uansett anbefale Powercolor Radeon 9800PRO 128MB, som er ukes tilbud på hwb.no. Da kan kan/må (;)) du kjøpe ny RAM og nytt hovedkort senere, men det er verdt det. Til de som tror at 4x er så ræva, så er det ikke det. Mannen i gata merker ikke forskjell (rett meg om jeg tar feil). Dermed må du nok ut med 1.950 pluss fraktkostnad på ca. 150kr. mao allerede over budsjett. + dette må du ut med ca. 2.000, muligens over for HK og RAM senere. BTW, åssen CPU har du?

pain

Lenke til kommentar
sdram  :wallbash:  :no:

Neste man som driver med mobbing og ikke har noe fornuftig å

komme med, blir rapportert til sjefene her i huset :mad:

9800 pro kort gir mest for pengene, alternativ 5900XT som er litt

svakere og litt billigare....

poenget mitt var rett å slett at personen heller burde bruke penger på å oppgradere hk+ram enn å kjøpe et 9800pro , sdram ville være en klar flaskehals ,men noen folk skjønner vel ikke det.. :roll:

det var da en dårlig måte å komme med det poenget på :roll:

Lenke til kommentar
o se på meg jeg heter nikkor og jeg har jo bare en sån pc med masse greier i :thumbdown: men jeg har noe ikke du har :cool: ja ka du tror :thumbs: bra pc mmm ja :D nei vent :dontgetit: do den er ikke noe bra :thumbdown:

Ber du om ferie på grunnlag av uvettig bruk av smileys? ;)

Vær litt saklig da, så er folk saklige mot deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...