NitroViking Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg er så fornøyd med denne handelen at jeg bare må fortelle om den: Aopen kabinett QF50A sort med gode utvidelsesmuligheter FIC K8-800T hovedkort med seriell ATA, Firewire, innebygget 5.1 lydkort og gigabit nettverkskort (10/100/1000MBIT). Kan kobles direkte mot bredbånd uten tilleggskort. Powercolor Radeon 9800Pro 128MB skjermkort AMD Athlon 64 3000+ CPU 512MB DDR-minne PC3200 (400Mhz) WD Caviar Special Ed. 120GB S-ATA harddisk med 8MB Cache Lite-On Dual 8x DVD-brenner sort, leser og skriver både DVD-plater og CD-plater. Logitech trådløst tastatur og mus, sort Microsoft XP home norsk versjon på CD Iiyama 17 LCD E-430 B (Beste spill LCD i.hh.t. Hardware.no) Pris...hold dere fast...kr 12.250,- (Tilsv. hos Komplett.no selvbygger 16,5K) Opplegget er basert på Hardwarebutikkens DinSide.no kampanjemodell for mars - hvilket ble kåret til det beste. Byttet ut pakkens originale 9600SE med uketilbudet på Powercolor 9800 Pro til kr 1.950,- Cluet er at denne fantastiske butikken lar kunden bytte ut komponeneter - hvilket ikke mange andre gjør. Det var bare en mail som skulle til. Tommelen opp for Hardwarebutikken Lenke til kommentar
xist Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 så artig ut skal ha ny pc jeg og, men venter på pci-express og socket t/939 Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hmmm, hvis jeg ikke husker helt feil så var det "Iiyama 17" LCD E431S-S" som vant "Spilltesten og ikke "Iiyama 17" LCD E430-b" ..... Den du bestillte er kun noen hundrelapper billigere da.. Men uansett så ser det jo temmelig greit ut da.... selvom jeg hadde spandert 200,- kr til for å få spilltest vinner'n. Lenke til kommentar
NitroViking Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 hviskeR - det er samme skjerm som spilltestvinneren....bare uten DVI - hvilket jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ok Grattis, sikla litt på den skjermen jeg og, men får greie meg med den gamle gode Hansol skjermen sålenge, hadde nemlig rørleggern på besøk i leiligheten igår og det blir visst en noe dyr affære... edit: sletta en skrivefeil Endret 19. mars 2004 av hviskeR Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hviskeR - det er samme skjerm som spilltestvinneren....bare uten DVI - hvilket jeg ikke trenger. Nå må du bare håpe at øyvind Dahle ikke leser dette, han kommer til å fly i taket Etter hans utsagn så er det eneste som er dugende, ja, nemlig, DVI. Skyndt deg å skifte skjerm før du får bråk Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hehe ja han er med på den ja:D Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hviskeR - det er samme skjerm som spilltestvinneren....bare uten DVI - hvilket jeg ikke trenger. Er ikke sikkert du kommer til å bruke det nå.. Men det kommer du definetivt til å savne senere.... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hviskeR - det er samme skjerm som spilltestvinneren....bare uten DVI - hvilket jeg ikke trenger. Er du så sikker på det? På min Samsung SyncMaster 192T merket jeg stor forskjell ved overgang til DVI. Lenke til kommentar
NitroViking Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hei Nuffern, Sikker kan jeg vel ikke si at jeg er, men jeg baserer min avgjørelse på uttalelser fra produktansvarlig i HWB.NO, som sa at forskjellen på den analoge og digitale utgaven av skjermen er meget vanskelig å oppdage. Han mente det ikke var verdt prisforskjellen og den ekstra ventetiden det ville medført å bestille med DVI. Ellers så sakset jeg følgende fra "Tom's hardware": "Technique: Some Info And Reminders VGA Or DVI? Theoretically, it's best to plug a monitor into the DVI of the video card if it has one. This means the card does not have to convert the signal to analog, an operation always likely to cause loss. But actually, these days, converters are excellent and there is no noticeable difference between the interfaces. So make the choice that fits your wallet. There is usually a price difference of about $100 between a DVI and a D-Sub monitor, so you will most likely find it better to settle for analog. " Regner med at det går bra, og at mine amatørøyne ikke merker noen forskjell på D-Sub eller DVI - I hope Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Du har 14 dagers angrerett (om du handler over nett), så det burde ikke være noe problem om du ikke blir fornøyd med skjermen. Eneste er at det kan bli noe dyrt med tanke på at du må betale for portoen frem og tilbake. Det er stor forskjell på LCD-skjermer når det gjelder bruk av VGA-koblingen. Noen er helt på trynet, mens andre har et ganske godt bilde. Personlig ville jeg ha sett skjermen med bruk av den analogen tilkoblingen før jeg kjøpte den. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå