Prizefighter Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har såtte opp waterchill settet med den nye cpu blokka, men hver gang jeg heller i vann renner det ut med cpu, alle slanger er i! godt førsteinntrykk ja, alt sitter godt fast, hva er gale? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du sier ikke _hvor_ det lekker, bare at det renner ut "med cpu", spesifiser. Hvis vannet renner ut av nipplene er slangene mest sannsynligvis ikke satt godt nok i. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har såtte opp waterchill settet med den nye cpu blokka, men hver gang jeg heller i vann renner det ut med cpu, alle slanger er i! godt førsteinntrykk ja, alt sitter godt fast, hva er gale? Du har kuttet slangene feil, du har ikke festet de godt nok etc. etc. Brukerfeil. Lenke til kommentar
[-ten-] Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det rant også vann ut av min cpublokk når jeg kjøpte waterchill. Tok da bare og strammet litt på de 4 skruene som er på toppen. Lenke til kommentar
soink Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ' date='19/03/2004 : 10:36'] Det rant også vann ut av min cpublokk når jeg kjøpte waterchill.Tok da bare og strammet litt på de 4 skruene som er på toppen. Har opplevd akkurat det samme, pass på de fire skruene på plexiglass toppen... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Pass også på at WC blokken er riktig montert i henhold til O-ringen som ligger der. Noen deklser/topper kan bli satt feil vei. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hvor lenge, hvor mye må jeg føne/tørke for at jeg kan teste erfaringer? Endret 19. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Noen erfaringer om akkurat dette, vil ikke ødelegge noe, er litt avhengig av dere også nå. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ville bare nevne at alt er oppe og kjører, men får no signal og hk piper ikke i oppstart. HJELP skjer det samme, akkurat nå er jeg dritt lei av maskinen min, dritt lei av vannkjøling, Endret 19. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har såtte opp waterchill settet med den nye cpu blokka, men hver gang jeg heller i vann renner det ut med cpu, alle slanger er i! godt førsteinntrykk ja, alt sitter godt fast, hva er gale? Hei løeit å høre, men kan du spesifisere hvor det leker osv? hadde hjulpet meg litt til¨å hjelpe deg hadde og lekasje på gpu blokka mi niplene var ikke fast i det hele tatt så jeg skrudde dem godt fast, og wollah helt tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå