Hoax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det flere som plages med FC alergiske PC'er? Hvilke skjermkort har dere? Vurderer full formatering av PC for å se om det bedrer seg hvis det ikke er noe som er en "Barnesykdom" i spillet. (Jeg spiller FarCry research demoen) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det hadde hjulpet omdu hadde sagt hvilke feilmeldinger som kom opp eller beskrevet hva som skjedde når du startet spillet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Og litt system spesifikasjoner... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Prøv å skru av anti aliasing og sånt... det hjalp for meg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Det bare låser seg, gjerne midt i skuddvekslinger, Har en PC bygget av: AMD 2400+ @2Ghz 512MB Twinmos PC3200DDR RAM Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0 HIS ATI Radeon Excalibur 9600PRO 128DDR 3 stk. WD 120G ATA100 Harddisker Plextor 24X CD-RW Brenner Nec 1300A DVD+- Brenner Windows XP med alle updates ligger og slurer på harddisken... Bruker nest nyeste Omega ATI drivere. Tror jeg skal kose meg med å formatere harddisken med Windows på å legge alt inn på nytt på lørdagskvelden, så slipper jeg å dra på byen å være sammen med kameratene mine...Noooot Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Windows XP med alle updates ligger og slurer på harddisken... Det kan faktisk fort være grunnen. For mye programmer = for mye stæsj. Rett og slett. Keep it real! <-- (Helt utenfor sammenheng, men har alltid villet si det!) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jepp, får bruke litt av kvelden på format c: og install av windows og updates hehe, blir sikkert bra da - Fins det noe morsommere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ikke bruk Omega i Far Cry... Har bare negative erfaringer med de der. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Merker at lyden glipper også hmm jaja, bare jeg får lastet ned DirectX 9 nå så blir det reinstall av alt. Har hentet orginal drivere fra ATI nå, får se hvordan dette funker. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jah, Det var bedre! Fresh install med nye drivere og ettpar BIOS oppdateringer så ble det full rulle. Hmm hva skal jeg i den sjøvanns pumpe hulen tro...frynsete nerver - løper rundt og kaster granater med lommelykta på Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 De som har problemer med at lyden forsvinner... Deaktiver all hardware akselerasjon i lydinstillingene. Det fungerer hos meg. Håper den første patchen fikser dette. Hoax: Du skal aktivere agregatet øverst i hulen og ta heisen der hvor pumpen er. Skjønner at du er nervøs der inne. Ble litt nervøs da jeg fikk se den Trigenten (mutanten) selv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 okei så det du trengte å gjøre for at det skulle fungere var å legge inn nyeste catalyst drivere og deaktivere hw akselerasjon for lyder? for broren min har en pc med sapphire radeon 9600 pro som har samme problemet, det henger seg plutselig også går det bra også henger det seg litt igjen og igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå