Hoax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Tenkte å bestille "Total Commander" siden det er suverent filbehandlings program som jeg bruker daglig, og det koster bare ca 250KR (I Danmark) Istedenfor å sende masse papirer og penger/sjekk eller overføre til USA konto å maile bekreftelse og alt det styret tenkte jeg å kjøpe det fra http://www.totalcmd.dk/ Siden det nå er Norsk flagg på den siden vil jeg tro at de er greie nok til å sende det til Norge, men jeg lurte på om det var noen som har gjort dette før meg? (Har mailet dem og spurt om de kunne sende til Norge nå.) Endret 19. mars 2004 av Hoax Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvorfor bare ikke laste det ned og kjøp et serie nummer? Da slipper du toll avgifter alt over 200 nok er det toll avgifter på Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Ja hmm var egerntlig det jeg mente (Trøtt hehe) ble litt uklar... Får vente å se hva de svarer på mailen. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Btw genialt program. I gamle dager (ms dos) ble alt tungvint uten norton commander. Noe som er 99% likt totlal commander. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Danskene er greie sånn sett. Kjøpte et 3D program derfra for noen år siden, det kom i posten med giro. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg fikk også "Bestille" - Kjøpte KEY fil som kommer i mail når Mastercardet er trukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå