the animal Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ja ja jeg vet folk har spørt før men det gir jeg F i... for jeg skal ikke vite hvilket kort som er best når det kommer klokking... dette kortet skal vannkjøles med til så vifta gir jeg ikke så mye tanke på men jeg skal he det som er best til overklokking... kortet skal flashes til XT så det må tåle å bli klokket... men hvem av 9800 pro kortene er best til det??? hadde PowerColoer i tankene, men har vært trofast til Sapphire i alle år, men hva med Hercules kortene som er så dyre. eller noen av de andre som jeg aldri har hørt om før?? PS: ignorer skrivefeil dere vet hva jeg mener!!! Takker for alle svar, gjerne sett hva du klarte å presse kortet opp i.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Powercolor er ukens tilbud på hwb.no. Om det kan flashes til XT må nesten noen andre svare på (Selv om du ikke har noen garanti for at det kan flashes uansett) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Powercolor er ukens tilbud på hwb.no. Om det kan flashes til XT må nesten noen andre svare på Ja det kan flashes Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 men hvem av kortene er kraftigst??? hvem kan klokkes lengst?? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 men hvem av kortene er kraftigst???hvem kan klokkes lengst?? Tror det er ganske individuelt fra kort til kort. Tror ikke produsent har så mye å si. Men kort med ram fra Samsung skal vist nok klokke bra på minnet i hvertfall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvilket kort, ikke hvem kort. Skal du bruke ordet "hvem" i et spørsmål som omhandler kjøp og salg, er det slavehandel, noe som er ulovlig. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvilket kort, ikke hvem kort. Skal du bruke ordet "hvem" i et spørsmål som omhandler kjøp og salg, er det slavehandel, noe som er ulovlig. jævli bra.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 men har ikke alle 9800 pro kortene samsung ram??? å psilocybe "Hvem" bryr seg... jeg selger å kjøper alt og alle så om noen har noen småsøsken å selge som jobber bra så er det bare å si ifra... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg selger å kjøper alt og alle så om noen har noen småsøsken å selge som jobber bra så er det bare å si ifra... Kjøp deg litt høflighet og et par gjennomlesninger av retningslinjene før du poster da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå