Billy_The_Kid Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 får ikke satt opp min nokia 6600 til å sende mms. har chess abon. og har satt opp telefonen på netcom gprs wap, netcom gsm wap og netcom mms. netcom mms er sattopp med databærer som gprs, men for meg virker det som om telefonen ikke "funker" med gprs.. dette er noe dritt og jeg håper på svar som gjør at jeg får sende mms meldinger igjen (nå som det er gratis) Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Har samme problemet! Har alltid fungert smertefritt, men for et par dager fikk jeg ikke sendt Mms lengere.. Har også Chess, det kan jo være der feilen ligger? N6600 Endret 19. mars 2004 av jolly_ Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ringte Chess, de sa det var stor belastning på nettet pga. gratis mms. Må vel bare leve m det da.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er nok ikke noe feil med telefonen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå