[RCG]Balthazar Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å flytte hibernate.sys til en annen HD og i såfall hvordan gå frem? En annen ting er at den har begynt å vokse seg veldig stor, nå er den på over 500 Mb så det hadde vert kjekt å få tømme den. Siste utvei er å disable hibernate, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei For å fjerne Hibernate så går du til Control Panel - Power Options - Hibernate. Så er det bare å huke den av der. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 14:07, [RCG]Balthazar skrev:Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å flytte hibernate.sys til en annen HD og i såfall hvordan gå frem?En annen ting er at den har begynt å vokse seg veldig stor, nå er den på over 500 Mb så det hadde vert kjekt å få tømme den.Siste utvei er å disable hibernate, hvordan gjør jeg det? kontrollpanel > poweroptions > hibernate. Filen må vel så vidt jeg vet ligge på samme disk som systemet. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Herved disabla :sad: Det hadde vert mye kulere å få flytta den så jeg ser på dette som en midlertidlig løsning og forsker videre en stund til. Bruker ikke hibernate veldig ofte men det e kjekt å ha muligheten hvis jeg plutselig skulle få det travelt (F.eks se på klokka at bussen går om et minutt e.l. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå