R@ge Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvordan kan vi jo bare fantasere om... ! Men det er jo tross alt Norges offisielle PHP NUKE side dette her, så dette er jo litt krise på en måte..... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jaha ja, ser du la ut en "hack" forledenm lasta den ned og titter på den nå, men hva i allverden er forskjellen den gamle og den nye og hvorfor plasserer man denne heller ikke over root mappa si? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Jaha ja, ser du la ut en "hack" forledenm lasta den ned og titter på den nå, men hva i allverden er forskjellen den gamle og den nye og hvorfor plasserer man denne heller ikke over root mappa si? Fordi veeldig mange av oss ikke får lov til å endre noe der... Accsess denied Nå må man jo ikke være atom fysiker for å fikse dette helt uten noen form for assistanse eller mal, men det tok en stund før jeg kjønte hvordan og hvorfor.. og selv om jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen, så er det nok mange andre som lurer på det samme... EDIT: Forskjell på den gamle og den nye??? Ka er det nå jeg har gjort feil da.... Endret 19. mars 2004 av HeAtHeN Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg så ihvertfall ikke stort annet enn "site-key" elns som var annerledes. Uansett, flytta min ut av root mappa mi, der hvor man ikke kan lese fra shellet engang Egen server er jo helt flott :> Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Eg forstår ikkje kva "fixen" du laget skal være god for. Så lenge config.php fila er chmoded til 644 kan ingen forandre den uansett. Og vist du ville bsekytte bare fila kunne du gjort det med htaccess uten å flytte den til eit nytt directory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå