Ragnhild IV Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Hei! Jeg trenger digitalkamera, samt diktafon, og hadde håpet å kunne slå to fluer i en smekk. Noen som kan hjelpe meg med tips? Ønskede kvaliteter er: - God lagringsplass (også for lyd - og da snakker jeg timer. Gjerne også med en slags repeatfunksjon for språkinnlæring) -God batterikapasitet -Enkelt å betjene (jeg er ingen erfaren fotograf) -En dugelig zoom -Kameraet bør funke tilfredsstillende under svært sterke lysforhold ...og bør helst ikke koste skjorta... Er dette for mye å håpe på? Tror forøvrig ikke jeg trenger vanvittige mengder megapixler, skal neppe skrive ut bilder større enn i A5-format. Dersom noen har råd og tips å komme med, blir jeg svært takknemlig. Ragnhild Endret 18. mars 2004 av Ragnhild IV Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg vil anbefale en av de mange Casio kameraene. Har selv et exilim-Z4 som er et ypperlig amatørkamera, med diktafon. Tror det tar enn ca. 4 timer tale med et 256mb minnekort - burde vel holde? Mvh, Stian. Lenke til kommentar
Ragnhild IV Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Takk for tipset, skal sjekke det ut! Ragnhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå