Mister-JG Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Expansion Packen Til Ghost Recon er kommet i hyllene, i alle fall der jeg kjøpte det :wink: Lenke til kommentar
Lord Xavian Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 He-he ! Original måte å markedsføre klanen sin på. Men,husk at du rører ved folks innerste dype følelser når du kommer med slike pre-april spøker. Hadde ikke jeg hatt en kilo valium til å roe meg ned nå, ville jeg krepert av fortvilelse over en så til de grader makaber spøk. [ Denne Melding var redigert av: Lord Xavian på 2002-03-26 09:48 ] Lenke til kommentar
(+) JallaBalla Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Man spøker ikke med release-datoer -gammelt jungelord- [ Denne Melding var redigert av: (+) JallaBalla på 2002-03-26 10:07 ] Lenke til kommentar
FatWolf Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Well... Vår dedikerte GR server har nå kjørt Desert Siege i flere dager nå. http://www.wolves.no ---> Servers (for oppdatert IP) Deser Siege kom i salg i en del butikker i norge 22.mars. Kule missions forresten :smile: FW Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Uff, jeg leste Dungeon Siege jeg nå og skjønte ingenting.. Men da så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå