-EC- Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei, Jeg lurerpå om det finnes programvare som gjør at jeg kan bruke mitt IXUS 400 kamera som webkamera? -EC- Lenke til kommentar
-EC- Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Ingen som har svar på dette relativt enkle spørsmålet? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har ikke et eksakt svar på spørsmålet ditt. Men jeg har kameraet, og jeg tror ikke det er mulig å bruke dette kameraet som webkamera. Jeg har aldri sett noe om dette i bruksanvisningen og, det er ingenting i menysystemet som tyder på at dette kamera støtter slik bruk. Lenke til kommentar
soulseeker Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er ikke mulighet for å bruke Ixusen som digitalkamera... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 souseeker: tar du ikke litt feil nå? Lenke til kommentar
modda87 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 souseeker: tar du ikke litt feil nå? Hva merner du med det, jeg har også et ixus 400og lurer på dette... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En tungvindt måte å få det til på: Regner med at kameraet har utganger til tv. Koble dem inn på et tv-kort i datamaskinen. Kan da velge source, tv-kort. Har ikke testet dette, men lest om det og det hørest sansynlig ut. Men vet ikke om kameraet har godt av å brukes til slikt. Kanskje derfor Canon ikke har valgt å ta med web-cam-funksjon? mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå