Gå til innhold

online play med 56k modem..

Anbefalte innlegg

er en av de uheldige som ikke kan få dsl enda :wallbash: men som liker online spill..

spiller endel tigerwoods 2004 nå, men ønsker noe nytt.

har noen noe anbefalinger om spill som funker med dialup ?

har prøvd eve og det funker bra..hva med battlefield 1942 for exempel?

kom gjerne med forslag/erfaringer...er åpen for alle sjangere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ISDN, som er hakket bedre enn 56k-modem, og jeg spiller Day of Defeat (half-life mod) og warcraft 3 over nettet uten problemer. Slet med battlefield1942: secret weapons demo, så jeg tror ikke jeg kan anbefale det til online-spilling når du har kjip linje

Lenke til kommentar

vell er ikke 110% sikker på hvordan det er med modem, men med singel ISDN fungerte det bra å spille cs.

Vi spuite faktisk to stk, men det var på dobbel ISDN. Det fungerer helt fint. Hadde vell ping på rundt 60 70 mener jeg å huske. (1.5 og tideliggere versjoner).

Lenke til kommentar

aah.. minner fra mine gode gamle ISDN dager ..prøv deg på MOH:AA altså . medal of honor: allied assault ellr CS og sånne spill.. det går uten problemer ..

og nu er også disse spillene ganske så gamle så du får dem ganske så billig !! :wow:

Lenke til kommentar
finnes det virkelig modem enda? jeg trode de som brukte modem var folk som bare hadde mobli som nett mulighet..

hehe...telenor er ikke så ivrig på å bygge ut nettet som de sier.....så ja...tror det er mange modem brukere her...

Etter mine erfaringe funker cs _dårlig_ med 56k modem

har prøvd det....funker ikke noe særlig

Kanskje QuakeWorld men det her jeg ikke prøvd selv. Det ser ganske bra ut for å være nesten 7 år gammelt

takk for tipset...skal prøve det.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...