Vike Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 er en av de uheldige som ikke kan få dsl enda men som liker online spill.. spiller endel tigerwoods 2004 nå, men ønsker noe nytt. har noen noe anbefalinger om spill som funker med dialup ? har prøvd eve og det funker bra..hva med battlefield 1942 for exempel? kom gjerne med forslag/erfaringer...er åpen for alle sjangere. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Foreslår at du tar en titt i siste PC Gamer UK - de har en hel artikkel om spill som funker bra på modem. Har ikke bladet foran meg her, eller skulle jeg listet opp noen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Trackmania tror jeg fungerer relativt greit? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har ISDN, som er hakket bedre enn 56k-modem, og jeg spiller Day of Defeat (half-life mod) og warcraft 3 over nettet uten problemer. Slet med battlefield1942: secret weapons demo, så jeg tror ikke jeg kan anbefale det til online-spilling når du har kjip linje Lenke til kommentar
sete Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hent fram gode gamle og evigunge STARCRAFT Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 dei fleste strategi spel bør gå bra med modem. einaste faren er at det kan bli dyrt, sda det som oftast tar lang tid å bli ferdig med ein kamp. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 vell er ikke 110% sikker på hvordan det er med modem, men med singel ISDN fungerte det bra å spille cs. Vi spuite faktisk to stk, men det var på dobbel ISDN. Det fungerer helt fint. Hadde vell ping på rundt 60 70 mener jeg å huske. (1.5 og tideliggere versjoner). Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hent fram gode gamle og evigunge STARCRAFT Jepp, starcraft funker bra med modem. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 aah.. minner fra mine gode gamle ISDN dager ..prøv deg på MOH:AA altså . medal of honor: allied assault ellr CS og sånne spill.. det går uten problemer .. og nu er også disse spillene ganske så gamle så du får dem ganske så billig !! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Etter mine erfaringe funker cs _dårlig_ med 56k modem Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kanskje QuakeWorld men det her jeg ikke prøvd selv. Det ser ganske bra ut for å være nesten 7 år gammelt. Her er det noen screenshots fra FuhQuake. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 finnes det virkelig modem enda? jeg trode de som brukte modem var folk som bare hadde mobli som nett mulighet.. ja, ja, de fleste HL moder skal vel gå med ^ISDN og da kansjke modem. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har spelt masse CS på ISDN linje, så det går bra, med en god server. Pingen blir seff verre enn stort sett alle andre på serveren, men det tar du jo seff igjen på skillz Lenke til kommentar
Vike Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 finnes det virkelig modem enda? jeg trode de som brukte modem var folk som bare hadde mobli som nett mulighet.. hehe...telenor er ikke så ivrig på å bygge ut nettet som de sier.....så ja...tror det er mange modem brukere her... Etter mine erfaringe funker cs _dårlig_ med 56k modem har prøvd det....funker ikke noe særlig Kanskje QuakeWorld men det her jeg ikke prøvd selv. Det ser ganske bra ut for å være nesten 7 år gammelt takk for tipset...skal prøve det..... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fairy Land, ett gratis (om enn så lenge) MMORPG spill i klassisk Crono Trigger/FF7 stil, null problem med å spille med flere klienter på samme ISDN linja. laggen i spillet er serverene sin skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå