aulin Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sjekk ut dette spillet, mye større enn crimson room. Tok meg faktisk 1,5 time å fullføre, og det var vel verdt det:) Mystery Of Time And Space Hygg dere Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg prøvde det, men klikka helt for meg da jeg måtte sitte å prøve meg fram i ørten forbanna år med den symbolkodedritbælla Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva i svarte er koden til den forbanna døra i det andre rommet da? Lenke til kommentar
aulin Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Haha. HolgerLudvigsen. Tok meg endel minutter å klare den ja. Var særdeles vanskelig før jeg kom inn i det. Blib, Andre rommet? Der med commodoren og greier? Stapp i disketten hvis du har den, og boot maskinen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg prøvde det, men klikka helt for meg da jeg måtte sitte å prøve meg fram i ørten forbanna år med den symbolkodedritbælla Det er en liten IQ test... når du skjønner det så går alt bedre Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 gah, jeg skal drepe den musikken! *snerr* man blir fort irritert når løsningen man tenkte seg ikke funker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg prøvde det, men klikka helt for meg da jeg måtte sitte å prøve meg fram i ørten forbanna år med den symbolkodedritbælla Det er en liten IQ test... når du skjønner det så går alt bedre Det er da ikke en IQ-test! Enhver amøbe skjønner hvordan man løser seg fram til den koden. Det var bare så inni granskauen mange "levels" med symboler man skulle igjennom. Ble aldri ferdig! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 gah, jeg skal drepe den musikken! *snerr* man blir fort irritert når løsningen man tenkte seg ikke funker. Man kan skru av musikken ved å hente fram menyen på høyre side... Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Prøvde det i går og kom til level 12. Men etter å ha sittet å trykket på "den grønne veggen" en god stund avsluttet jeg. Tror meninga er å få alle feltene grønne eller tar jeg feil? Et svært underholdene spill da, man må faktisk tenke litt. Jeg er enig med TCi i at symbolpanelet er en liten IQ-test. Det er akkurat slik logiske tester er bygget opp. Man kan selvsagt sitte å prøve seg fram, men jeg tviler på at det er noe raskere. I tillegg blir det mye morsomere når man lykkes på første forsøk! <EDIT>For de utolmodige: walktrough Endret 19. mars 2004 av Rubber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå