Christopher Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Jeg får veldig mye reklamer osv. i mailen min. Jeg bruker Tele2 sin mailkonto osv. Så spørsmålet mitt er om dere har noen ideer om gode programmer som filtrer e-mailene som jeg ikke vil ha? Kom gjerne med flere forslag om helst freeware! Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Ingen forslag? Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Hva med den innebygde funksjonen i Outlook? Den fungerer fint for meg... Det er bare å høyreklikke på de e-postene du ikke vil ha flere av så får du ikke flere av de. De som kommer fra samme avsender vil da bli sendt rett i papirkurven. Du kan jo også sette opp farger eller lyd på de meldingene du VET er viktige, sånn at du raskt kan myse gjennom posten og se om det er noe post fra noen du kjenner fra før. Ellers får du sikkert opp noen hundre treff hvis du søker på "e-mail spam filter" på google.com... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå