Rabagastn Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har installert Deus Ex, men når jeg skal starte det blir skjermen svart, og jeg hører at det kommer opp en feilmelding. Når jeg så trykker på ctrl-alt-del får jeg et glipp av meldingen. Den sier noe som at Need Graphic card with pixel 1.1 or more eller noe lignende Hva i alle dager betyr dette? Jeg har et GeForce4 MX 460 (vet at det er dårlig) men i følge nettsidene til deus Ex skal det være evig nok, og jeg har de nyeste driverne... Hjelp..... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Det betyr at du må ha Pixel Shader 1.1 for å spille spillet, ergo må du kjøpe nytt grafikkort. For å hjelpe deg litt: Ukens tilbud på HWB Jeg har nettopp bestilt det kortet, selv om jeg har Pixel Shader 1.1, det er rett og slett på høy tid med en oppgradering. Og forresten, kortet er nesten top of the market! EDIT: Tror du blander GeForce MX 460 og GeFprce Ti 4600. STOR forskjell! Endret 19. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Tro meg, det gjør jeg ikke. Det sto i alle fall at "allGraphic Cards from GeForce 4 MX 420 and up should be good enough to play Deus Ex: Invisible War" Derfor stussa jeg på at jeg ikke hadde hørt om pixel shader 1.1, men pokker heller, da blir det ikke deus ex på en stund Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Vel, sånn er det. Men jeg lurer på om jeg leste et sted at man kunne tweake spillet slik at det kunne kjøre på GeForce MX 460... Jeg kan bare ikke huske hvor. Finner jeg det igjen gir jeg beskjed! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 sjekk her: http://cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage....&topic=13117438 så kan du kjøre med MX!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 DE2 er et alt for krevende spill uten patch.. Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvis du må kjøpe ny grafikk kort for å få det spilt, så gjør det. Dritkul spill. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg må ha nytt skjermkort selv, det der så fristende ut. Elsket DE1, det var/er fantastisk med en slik åpen utvikling i historien i spillet. Jeg har t Geforce 4 Ti4200, og stort sett alle nyere spill hakker på min P4 2.8 masking med 1Gb DDR, det er helt klart at skjermkortet nå er flaskehalsen Far Cry demoen kunne jeg f.eks. bare avinstallere, og jeg kan glemme å spille HL2 med dette kortet. Endret 27. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå