Gå til innhold

Battlefield Vietnam


Anbefalte innlegg

Det begynner å bli en del tråder om dette spillet nå. Men jeg ser ingen som har det samme problemet som meg. Krever dette spillet mer en BF 1942? Der kan jeg ha alt på max, og det glir som bare det. Men i BF Vietnam opplever jeg lav FPS når jeg setter opp på max. Selv på 1024x768 og alt på medium, så er jeg ikke fornøyd. Det går ikke som det burde. Er det flere som opplever det samme? Litt om PC`n: Abit NF7S v2.0, Athlon 2800+, Sapphire Radeon 9600PRO, 1024 Mb Ram. (DDR3200) Burde det ikke gå rimelig glatt? :dontgetit:

 

Edit: Jeg har de seneste driverne til skjermkort inne. Kjører med ATI drivere.

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

krever nok litt mer enn BF 1942, men trossalt medium....

jeg kjører alt på full guffe (se eventuellt profilen = s.e.p. = sep, la oss "innføre" dette), føler det ikke er helt 100%, men så har jeg bare spillt på nett også (laggeTylagg)

 

 

dine meninger sier lite til folk, TALL i form av fps er noe du må komme med, om folk skal kunne vurdere skikkleig om det er noe (?)

 

selv får jeg ikke målt fpène, noe jeg vanligvis gjør med fraps.... men den bare kommer ikke frem :(

 

 

prøv med FRAPS du da...

Lenke til kommentar

det må da gå som en "bug", jeg mener, det bør de vel rette på ved neste patch.

Eller så faller jo mye av vitsen med nye battlefield vekk........ tung jungel med masse busker

kommer til å bli masse "cheaters" online som bruker dette om ikke :cry:

 

hmm, det er kanskje en kommando som da kan fjerne buskene, imens resten av grafikken er good, noen som vet? :devil:

 

jeg skal sjekke fps når jeg kommer hjem igjen, vet (fra annen post) at r9800pro sliter litt spesiellt.... men vi kan sammenlige med dette i betraktning

Lenke til kommentar
det må da gå som en "bug", jeg mener, det bør de vel rette på ved neste patch.

Eller så faller jo mye av vitsen med nye battlefield vekk........ tung jungel med masse busker

kommer til å bli masse "cheaters" online som bruker dette om ikke :cry:

 

hmm, det er kanskje en kommando som da kan fjerne buskene, imens resten av grafikken er good, noen som vet? :devil:

 

jeg skal sjekke fps når jeg kommer hjem igjen, vet (fra annen post) at r9800pro sliter litt spesiellt.... men vi kan sammenlige med dette i betraktning

R9800 pro virker supert hos meg ihvertfall :)

Alt på max og 1024*768

 

Bruker omegadrivers, har nf7-s, xp2500@3000 og 1gb twinmos pc3200.

Lenke til kommentar

offtopic:

Jeg har funnet ut at jeg må ha serial til BF (aldri spilt det før). Men nå har jeg alså bestilt det.

 

Men hvis jeg legger inn BF vietnam, må jeg ha ny seriel til vietnam da eller spiller jeg på den orginale BF keyen?

 

Inneholder disse spillene egentlig noe singe player modus?

Lenke til kommentar
offtopic:

Jeg har funnet ut at jeg må ha serial til BF (aldri spilt det før). Men nå har jeg alså bestilt det.

 

Men hvis jeg legger inn BF vietnam, må jeg ha ny seriel til vietnam da eller spiller jeg på den orginale BF keyen?

 

Inneholder disse spillene egentlig noe singe player modus?

BF 1942 og BF Vietnam er to spill, ikke det samme, og kan derfor ikke installeres med samme cd key. Begge har singel player og da spiller du mot bots. Men det er på internett spillet virkelig er kult.

 

Kjøp dem begge og spill dem på nett, det er verdt hver eneste krone.

Lenke til kommentar

jeg kjører bf:vietnam på 1600*xxxx (husker ikke) og alt på high...dette går helt glatt å fint i mp. i singelplayer derimot opplever jeg mye mer lagging. dette er (tror jeg ;)) pga at botene spiser opp for mye cpu kraft! online kan jeg altså spille med alt på max uten å oppleve serlig lagg!

 

off-topic:

noen så vet om noen norske (el skandinaviske) servere???

 

specs

amd xp2500

9700 pro (nyeste ati driver)

corsair 3200 512mb ram

abit nf7 v2.0

Lenke til kommentar

jeg kan max ha 1280*960 jeg også, men på BF1942 kunne jeg ha opptil 1600*1200.

Den blir sikkert fikset på en patch som kommer!

 

noen så vet om noen norske (el skandinaviske) servere???

DU kan prøve battlefield.no servere, det er 3 stk av dem!!

 

Bare filtrer dem, skriver bare battlefield.no i filter område for servere!

Lenke til kommentar

Jeg har et spftmoddet 9800 og får store grafkkfeil i BF:V - men med grafikk-kvalitet satt til low går det greit. Virker som problemet ligger i tåke, røyk og eksplosjoner - kan det være "hw T&L" som er problemet kanskje? Det værste er at spillet ser bra ut selv i 16bit low - gresset er glatt op pent, og teksturene er nydelige.

 

Med 1280x16 oppløsning er det i alle fall ikke mangel på fps, er det neon som vet om 150 er reelt eller et utrykk for "maks"? Trodde ikke det var mulig å få så høye tall. Men for all del, skal ikke klage :D

 

Gjenstår bare å fikse uber-soldatene til US - M60 + 4 M72 er vel kanskje litt drøyt. Og det er bra irriterende at de folkene hele tiden babler på vietbnamesisk - altså jeg skjønner ideen og det gir vel en viss sjarm kanskje - men er det noen som forstår et kvidder? Tysk var helt greit i 42, det skjønner man etterhvert, men det fremmer jo ikke samarbeid når alt man hører er ett eller annet på "gobbeltygook" :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tilsvarende problem (og maskinspecs.) som trådstarter.. Må kjøre alt på low for at jeg skal være sikker på flyt i alle situasjoner. Har bare 512mb ram jeg da.. har en følelse av at dette spillet krever litt minne..

Syns allikevel det er litt rart at dette spillet skal være så kravstort.. jeg får kjørt FarCry på 1024*768 og med full grafikk fint som bare det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...