Gef Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Skal be over noen kompiser på lørdags kveld for å se film på de nye høyttalerne jeg skal kjøpe meg i morgen. Disse høyttalerne er store, de kan spille meget høyt og har god dynamikk! Jeg vil ha en film som er action, helst...kan også være morsom, men må ha noen voldsomme scener i seg som får høyttalerne til å pøse ut med punch! De ville se og høre på høyttalerne, så da tenkte jeg at en filmkveld kunne være noe. Kan dere komme med tips til filmen jeg kan leie? Kanskje fortelle hva som er bra med den? Takker for tips! Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Saving ryans privates Enter the dragon (bruce lee) hard target? den der med van damme eller japanske. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 - Matrix - Das Boot - Black hawk down Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Die Hard? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 badboys 2 er jævlig kul i suround Black hawk down er jo ikke en action film selv om den også er drit bra i suround, Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Saving ryans privates Denne du tenker på??? :-) -Kisp Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Når jeg tenker meg om, har ingen av de virkelig gode filmene mye lyd. Hmm... Disse kan funke bra: - Braveheart. Episk. Masse lyd. - Ringenes Herre-filmene. Perfekt, men alle har vel sett dem. - Krigsfilmer (Apocalypse Now, Redd menig Ryan, Band of Brothers-serien, Platoon). Allitd mye lyd i krigsfilmer. - Gangs of New York. Veldig god film med masse lyd, drap og annen underholdning. - Gladiatoren. Rimelig god film, ja. Nok av lyd til tider. - Tilbake til fremtiden. Ikke at det er så utrolig mye lyd, men det som er, er bra. Så den med høyt volum nettopp (den første, som er best), med et par venner, og det var en god opplevelse. Alle tre er veldig gode å se med folk på besøk. Morsomt også, gitt. - Indiana Jones-filmene. Rå underholdning. Edit: Så at du sa "leie". Mye du ikke får tak i, da, men flere av dem er jo ikke særlig dyre å kjøpe... Endret 19. mars 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Alt for sent, men : Ringenes herre for å vise basseffekter og xXx for å vise diskant Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Matrix - Lobby Scene. Den river godt i høytalerne. Ringenes Herre er nevnt. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Fight Club har et godt lydspor. Dessuten er det en god film La meg ned på sofaen for en stund siden og hadde satt på Daredevil. Var i akkurat passe humør til å se en film som ikke gjorde krav på at man besitter noe form for intelligens, men litt uti filmen fant jeg meg selv sittende meget engasjert midt i sofaen. DTS lydsporet her var veldig bra! Mye stilige effekter og godt trøkk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Er det brukte høytalere du har kjøpt? Hvis ikke er det veldig dumt å teste de foran venner, da det kan skamkjøre de helt. Alle høytalere må spilles inn før de kan tas helt ut! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Er det brukte høytalere du har kjøpt? Hvis ikke er det veldig dumt å teste de foran venner, da det kan skamkjøre de helt. Alle høytalere må spilles inn før de kan tas helt ut! Er fullt klar over at de må stå i 50 timer til innspilling. Har kjøpt meg noen nye høyttalere av denne sorten, bare i sort farge. Eller, det vil si, har betalt dem, men butikken hadde ikke mer igjen av dem på lager, så jeg får dem ikke før på onsdag. Da får jeg tid til å spille dem inn og bedre tid til å finne film til denne helgen som kommer! Masse bra forslag her! Keep them coming! Endret 22. mars 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå