anderstretteteig Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) [AS] clan, trenger en server til counter-strike! PLIS, hvi du kan lage en #FREE# server ta kontakt!' ( Max ping #100#) serverens navn skal være: -=[AS]clan=-NETWORK #1 #2 #3 #2 også vidre neddover ... så vi trenger et par stykker.. serveren må kunne være åpen fra 08.00 på morgenen til 11.00 på kvelden..... Du kan også joine [AS] clan hvis du vil ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 19. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
anderstretteteig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Her eller her. Skal ha server jeg:p Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det han mente var at du hadde feilpostet Lenke til kommentar
anderstretteteig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Det han mente var at du hadde feilpostet HeHe... gidder ikke stikke inn dit:P flere som ser det her! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Her eller her. Nå må du lese hele inlegget før du svarer altså. Han spør om en server her. Ikke bare les "[AS]Clan" og gå utifra at det er rekrutering han snakker om. Ville bare påpeke det... Selv kan jeg ikke noe om dette. Lenke til kommentar
anderstretteteig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Her eller her. Nå må du lese hele inlegget før du svarer altså. Han spør om en server her. Ikke bare les "[AS]Clan" og gå utifra at det er rekrutering han snakker om. Ville bare påpeke det... Selv kan jeg ikke noe om dette. Du er grei du Lenke til kommentar
KriB Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er uansett totalt feilpostet, og grunnen flere som ser det her! holder ikke!!!! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dette blir en litt tåpelig diskusjon, og jeg har bare en siste innvending: Hvor er det bedre å spørre etter server enn inne på selve counter strike forumet?? Samt rekrutering? Men men, det er noe bare jeg dundrer til med Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Tror ikke dere kan regne med at folk lager flere servere til dere helt gratis.. Det må nok betale litt! Jeg hadde ikke gjort det i hvertfall. Men dere kan jo ha flaks! GOOD LUCK! Lenke til kommentar
anderstretteteig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Det er uansett totalt feilpostet, og grunnen flere som ser det her! holder ikke!!!! nice for deg da Lenke til kommentar
anderstretteteig Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 jaja folken's----> hehe ingen hitil som kan lage server .. så.. hvis en eller annen som kan ser dette SEND MAIL: ' [email protected] Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Her eller her. Nå må du lese hele inlegget før du svarer altså. Han spør om en server her. Ikke bare les "[AS]Clan" og gå utifra at det er rekrutering han snakker om. Ville bare påpeke det... Selv kan jeg ikke noe om dette. Tror nok heller du bør lese litt bedre Trådstarter skriver bl.a. Du kan også joine [AS] clan hvis du vil Det lignet litt på klanrekrutering etc, men Counter-Strike forumet var nok rette forumet for denne posten... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvem gidder å sette opp gratis server til en gjeng cs-nisser? Med en gang serveren går ned blir vel msn'en til den snille karen full av "OMG!!!!! HAX0RZ, NEWB" meldinger... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg KAN lage men gidder ikke Lenke til kommentar
xist Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 nå har jeg sett det og.. trodde det var ille nok med en /amsg på quakenet jeg, men tydligvis ikke. gl med serverletinga. Lenke til kommentar
anderstretteteig Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 og sette opp server på steam'en min funker ikke:( why?? JAJA: den står på internet ikke lan JAJA: det er for counter strike... jeg finner den lett og kommer lett inn på den hvis jeg tar på add server! men de jeg kjenner finner den ikke.. og de kan heller ikke ta join game fra friends.... Why? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm, altså, det handler jo egentlig bare om CS. Hiver den dit jeg da interessen vil være større for deg der uansett. Lenke til kommentar
Protac Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Grunnen til at andre ikke finner den er nok at du må stille inn NAT (hvis du har ADSL). Litt enkel søking så finner du nok fort en guide. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 HAHAHAHAH!!! Hvilken pokkers idiot gidder å sponse en cs clan med server!!!??? Iallfall en fjern clan ingen har hørt om.. http://www.gameserver.no Eneste serverhosten som funker innen norges grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå