JohndoeMAKT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Bad neighbourhood var i sving lenge før jackass... Har sett "Out of faith" mange ganger og ventet i mange år på HOT. (coming summer 01 my ass ) Det som er fedt med Bad-N er at de har mad skills. Salto på scooter, salto på ski. Hoppe opp en trapp på bakhjulet på sykkel. Det er ikke bare dumme stunts som jackass. Survival of the fittest? Selvdestruction of the dummest sier jeg. BTW: Gratulerer til Bad-N gutta igjen for Høyskolen i Telemark reklamen. Endret 2. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Bad Neighbourhood er kult. Jackass mindre smart, men tjener nok peng på det. Resten er en gjeng med wannabe som ikke har funnet ut at det er mindre lurt å gjøre det de holder på med. Til de en vakker dag skader seg skikkelig. Kan lære på the easy way: tenke først så gjøre the hard way: gjøre først så tenke. Siste anbefales ikke. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg blir påvirka av jackie chan, men er for feig til å skade meg. bare fått vondt noen ganger. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jackass er genialt. ikke nok med at det er komisk, men det lærer ungdommen å ikke ta ting så på alvor. og skaper bedre miljøer... Er hvertfall MYE bedre det enn ungdommer som går i gjenger og prøver å få respekt av andre. sånne wannabe gangsters... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Alle Jackass-fans med tilgang til MTV, kan sette av førstkommende lørdag (170404) da denne dagen blir en slags "Jackass day" hos dem. Blant annet kan man la seg underholde av Wildboyz (crazy dyreprogram med Steve-O og Chris "Partyboy" Pontius) og Viva la Bam (Bam Margera som bl.a plager vettet av foreldrene sine, i samarbeid med kameratene sine). Hvis dere ikke har lastet dem ned allerede... Lenke til kommentar
Bobby_Brown Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er pussig at fokuset i slike tilfeller alltid er på "de andre". De som ikke er så smarte som deg og meg, de som kaster seg utfor et tak fordi de har sett Jackass på MTV, eller skyter en gammel dame i ryggen "slik de gjorde på GTA". Men poenget er at slike folk gjør slikt uavhengig av kilden de får inspirasjon fra. Det er ikke skaperene sin skyld at enkelte misbruker skaperverket deres. Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Blir mere påviket av snowbaord/ski filmer. Ville saker Kommer til å gjøre noe dumt en dag Lenke til kommentar
SoW Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Eneste jeg kan si: "Jeg var dum" Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Bad neighbourhood var i sving lenge før jackass... Har sett "Out of faith" mange ganger og ventet i mange år på HOT. (coming summer 01 my ass ) Det som er fedt med Bad-N er at de har mad skills. Salto på scooter, salto på ski. Hoppe opp en trapp på bakhjulet på sykkel. Det er ikke bare dumme stunts som jackass. Survival of the fittest? Selvdestruction of the dummest sier jeg. BTW: Gratulerer til Bad-N gutta igjen for Høyskolen i Telemark reklamen. Det som er at Leif Erik og Tor Gunnar blir god i alt de tar i , universal talenter. Begge to er sponset, det sier sitt. Johnny Knoxville har motorikk som en 3-åring (ellers skal det være sagt at flere folk fra Jackass har "mad skills" . Flere har seriøs peil på skateboard) Endret 21. april 2004 av dub Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jackass er veldig artig, men om jeg gidder å gjere det de gjør er noe annet. Ingen må herme etter dem, men i stedet finne nye stunt om de absolutt skal skade seg. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er ikke sikker på om Jackass direkte påvirker noen, men det gir i alle fall mangen unger sprøe ider. Noen av naboguttene rundt her jeg bor inviterte med seg en gjevnaldrene gutt ut. Han ante fred og ingen fare å trodde han var blandt venner. Det han ikke viste var at de hadde planer om å filme han. Ene fyren hoppet på han og begynte å denge løs på han. Alt som en del av en Jackass stunt. Hele greie ble filma, men filmene ble senere beslaglat av bilitiet som bevismatriale. Så de fikk ikke så mye gøy ut av filmen uansett! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Svar på første tråd: Ja, jeg tror enkelte blir påvirket av Jackass. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Sånt er bare tragisk. De fleste med nok iq til å åpne en dør vet at det å legge seg i veibanen ikke er særlig lurt. Endret 25. april 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skal ikke være mulig å gjøre noe så dumt Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noe mer idiotisk skal man lete lenge etter. Ikke nok med at han dreper seg selv, men han ødlegger også livet til den stakkars bilføreren som kjører over han Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noe mer idiotisk skal man lete lenge etter. Ikke nok med at han dreper seg selv, men han ødlegger også livet til den stakkars bilføreren som kjører over han uff, leke med livet på en slik måte idiotisk ! ja, synes VELDIG synd på den bilføreren som var på feil sted til feil tid ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Blir mere påviket av snowbaord/ski filmer. Ville saker Kommer til å gjøre noe dumt en dag skal ikke nekte for kneet nesten røk etter jeg prøvde en litt vill en på snowblades og landet heller skeivt.. men har aldri festet kjøtt til undikken og hengt over en krokodille.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Angåande 19-åringen som la seg i veibanen: Er den ingen grenser lengre? Slikt var eg vant til å høyre frå USA, men når det er her i Norge...uf uff Må være forj@vlig for sjåføren da Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kjenner en som kjørte lastebil og traff ei lita jente (det var ikke hans skyld). Nå kan han ikke sette seg inn i en lastebil uten at han nærmest starter og skjelve pga det som skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå